augusztus 24. hétfő

1/1 armbar 12kg

TGU magas hídig 24kg, 6'00" (12 ism.)
pihenő 4'00"
20:10 tabata: swing 2x16kg/plank(hídtartás) 6'00" (12 kör)

nem vagyok igazán kísérletező fajta és jól megvagyok az alapgyakorlatokkal, de rám fér a vállövek nyújtása és a TGU javítása egyaránt... ráadásul a nagy ember maga mutatta be a karfeszítést a hétvégén, nem mondhatom többet, hogy csak könyvben láttam, kipróbáltam tehát ma már súllyal is...

a TGU magas híd pozícióján dolgoztam ma, kezdek ráérezni... 20" alatt 32 kilóval is ment a 15 swing stabilan, ezzel is elégedett vagyok... a hídtartást meg nem kell magyarázni, a feszítés ugye alap :)

a képnek meg nem szabad bedőlni, soha nem ilyen nyugodt...

pacsi!

5 megjegyzés:

KPT írta...

Sajnos lemaradtam egy ütemmel: karfeszítés!? volt bjj is? és mi az a plank?

KPT írta...

Ja, és ezt a kutyust sajnos nincs értelme fényképezni, mert mindig csak egy fekete foltnak tűnik. (De elhisszük, h nem csak egy árnyék... :-))

babzsak írta...

ja, egyedül nyomtam egy kis bjj-t is, csak mindig veszítek sajna...
(youtube? pl.? :))

ahogy írtam - plank(hídtartás)
alkartámasz oszt tartod...

ja, a kis energiavámpír a fényt is elnyeli...

KPT írta...

Akkor idéznék: "ráadásul a nagy ember maga mutatta be a karfeszítést a hétvégén" -> H b+, ha ez nem értelmezhető úgy, h egy KB gyakorlat jitsus vetületére tért ki, akkor megeszem a kalapom. Ettől függetlenül vannak hülye hozzászólásaim, de ez pont nem az volt.:-)

babzsak írta...

látom, kezdünk aggódni a trónörökös miatt... :)
figyelembe véve, hogy ismered az edzésrendet - ha mást nem, a jitsut -, a hétfői nap cseppet sem bjj kompatibilis... na! :)