még nem sikerül

a snatch teszt...

hiába konstatáltam elégedetten nemrég, hogy megy a 80 ukemi egyben, ami szerintem nagy szó, sokat javult fél év alatt a cardio :), mégis elfogyott a levegő tegnap...

szept. 30. kedd

2ASwing 32
Highpull 10/10
MP 8/8
Snatch 5/5

minden 24 kilóval, előkészítve a nagy mutatványt...

Snatch 21/29
Snatch 22/22 (jobbra nem halálig...)

nos, édeskevés, de azért pozitívan gondolkodom a dologról... pénteken jó eséllyel nem lesz meg, de szombatra feljavulhat a dolog... (most azért messze nem volt optimális a környezet - a kajálás, a késő esti edzés, stb...)
nem csak pár darab hiányzik, de nem is a fele... (78%)

általánosságban nem vagyok mi lett volna ha típusú ember, de azért fájó szívvel gondolok a 8.-a óta eltelt 3 hétre, ezalatt mehetett volna egy 19-20, és egy 22-24 ismétlésszámú szakasz, nem lennék most bajban... (ahogy mentek a 13-as, és 16-os sorozatok...)

amitől még égnek áll a kevés hajam, és nem tudom elhallgatni, a kolléga (aki szobatárs az irodában) bejön betegen dolgozni... értem, hogy nélküle összeomlik az amúgy is ingatag világgazdaság, de inkább ez, mint hogy elkapjak valami lázas nyavalyát... kész vagyok...
marad a távolságtartás, és a napi 3g C-vitamin...

üdv.

2 megjegyzés:

Adri írta...

Igenis sikerül pénteken!!! Arra koncentrálj, hogy megvan a teszt! Játszd le addig naponta többször a fejedben, hogy megvan a szám, amennyi kell! Sokat segít, én is ezt csináltam!

Mindent bele! :)

Adrienn

KPT írta...

Téged itten kényeztetnek... Mindenesetre a lényeg: az egyetlen lehetséges út a siker! (M&B II. után:
Sieg oder Tot!..:-))