the miniseries

nem írok mindig az aikidóról, pedig ebben a hónapban rendszeres résztvevő voltam megint...
viszont most, hogy az utóbbi másfél hétben vezettem a vizsgafelkészítést (ami ugye abból áll, hogy őgyelgek kőrbe, a többiek meg dolgoznak), sokként ért a hétfői terhelés...
(mondjuk lehet más is a dologban (óraátállítás?), mert már a gurulások után csillagokat láttam, pedig múlt héten már volt hogy 80 helyett 100-at estem....)

szoktam még dolgozni, néha kevesebbet, most éppen többet... kollégám idézve, "ha egy négyzetméterre egy ember áll, Sopron kényelmesen elfér", szóval nagy épület, lesz vele sok bajunk, elszoktam ettől...

és miért ez a sírás rívás? nos, tegnap nem bírtam nekiállni a snatch-nek... teljesen kiütve értem haza... pedig ugye a feladat adott... mégis, csak hemperegni bírtam... aztán azért mozogtam valamennyit...

okt. 28. kedd

5/5 MP x20 24 kg

15 körig 3 perceként kezdtem, aztán a pihenőt vettem 3 percnek, bizonyos minőségromlást kendőzendő... (így is egy óra felett)

bizony jólesett nagyon... a fejfájásom elmúlt, egészen kipihentem magam... (különösen ahhoz képest, hogy súlyzóztam...) inkább ilyen jóga szerű tapasztalás volt ez, ajánlom mindenkinek, bár ugye kedvencem az időtakarékosság most háttérbe szorult...
(és csak mellékesen gondolom, hogy ez a program nagyon hatásos kell legyen...)

üdv.

1 megjegyzés:

KPT írta...

NAGYON vonzóak ezek a hosszú edzések, csak 1 szerűen nem fér bele nekem mostanában...:-( De kitartás, mindjárt jön a 3,2, és csapó!