a hibrid

jó nap volt a tegnapi... edzésen jártamban keltemben kezembe akadt egy 16-os bogyó, lendítettem párat és mire észrevettem, máris belecsúsztam egy BJ (jellegű) workoutba...

okt. 17. péntek

swing 32/32
swing 32/32
C&P 5/5
swing 32/32
C&FSQ 5/5
swing 32/32
TGU 5/5 (egyben az öt kézcsere nélkül)
swing 32/32
swing 40/40 (a két oldal között itt már pihenővel...)

16 kg., 45 perc (közben azért ott voltam a tatamin is...)

tudom, viselkedésem megkérdőjelezhető... mentségemre szolgáljon, hogy ez alkalommal el se mosolyodtam... (nemhogy vicceltem volna...) csak japánosan...
mellesleg 3-an voltak lent, mindannyian a novemberi vizsgájukra készülőben, sokadik alkalommal gyakorolták végig az anyagukat, nem fájt senkinek, hogy nem fogtam végig a kezüket...
(és hogy miért épp 32/32? azért ezt ki lehet találni, és a végén a 40/40? nos, így lett a végösszeg 400)

okt. 18. szombat

ma nehezen ébredtem (szokás szerint), és erre még rátettem egy lapáttal: 16 kilót...
5 perc TGU 16 kg (2/2/2/2)

rendkívül irigylem azokat, akiknek az életébe belefér a reggeli edzés... most kipróbáltam hát... sejtéseim beigazolódtak, a bemelegítés, és pancsi rendesen megdobta a reggeli készülődés idejét (pedig az edzés csak az öt perc volt)... nem vagyok szégyenlős alkat, és sok mindent láttak már tőlem itt a cégnél, de ma mégis szemlesütve, pironkodva osontam be... nem hiszem, hogy ez általános lesz...

más...
üdvözöljük Rita RKC-t a naplóban...
ennek kapcsán pár szó a tenyerem állapotáról...
a 16-ost relatív könnyen megsnatchelem, nem is kell feltétlenül védelem mellé (ha nem eleve sérült)...
a 24-gyel, már egész más a helyzet és ennek kapcsán kísérleteztem is mindenfélével... nekem a zokniszár valahogy nem működött... sokadik próbálkozásra sikerült egy jónak tűnő kesztyűt beszereznem, érdekes módon az eddig ujjaim tövében jelentkező gyűrődést e tenyerem közepére vitte, ki is lyukadt rendesen (nem a kesztyű)... ami bejött, az a bandázsolás (korábban linkeltem már a videót) (a ragasztó valóban okozhat problémát...)
ami most problémás, az az RKC hétvége terhelésének gyógyulása... (ott is az újra kipróbált kesztyű bontotta meg a tenyerem közepét) (persze minnél tovább húzom, annál nagyobb az esély, hogy idővel szentté avatnak...)
nincs mese, erőltetni kell a snatchet most...

üdv. (jó hétvégét..)

2 megjegyzés:

Adri írta...

Nos, első a tenyér meggyógyítása.
Második dolog a snatch! Ahogy írod is, most már tényleg ragaszkodnod kell a snatch-hez. Nem szeretnék itt másféle edzéseket látni. :) Snatch, snatch, snatch.
Az a legfontosabb most, hogy meglegyen a snatch-teszt. Ehhez snatch-elni kell. Szóval csak annyit tudok mondani, hogy snatch, meg snatch, ja és gyakorold a snatch-et! :)
De komolyan.

Ricsi

Adri írta...

Egy kis segítség:
http://www.dragondoor.com/articler/mode3/429

Ricsi