skin job

nem is sejted, mennyire beletaláltál Ricsi!
a felkészülés gerincét ugyanis ez a terv adta... sőt, szombat estére még a harmadik lépcsőre "visszalépés" volt betervezve... (percenként 5/5 snatch x20, közben shake 'n bake)

okt. 18. szombat

5/5 snatch x20, 21 perc (szumma 100/100)

örömmel tapasztaltam, milyen jól ment végig, nem is hagytam abba, pedig természetesen akadtak problémák közben... felvettem a bandázsra a kesztyűt, ami jót tett ugyan a tenyeremnek, de így csak az utolsó két ujjpercemmel tudtam "fogni"... elfáradt a bőr rendesen, sőt... a 17. percben megcsúsztam egy körrel, mivel kevés volt az idő a felszakadó bőr ragasztgatására... (végeredmény: kellemes elégedettség, 8-ból 5 felszakadt ujj...)

ez az egész protektor ügy szembe megy az alapelvvel szerintem: az egész test dolgozik, gyenge láncszemek nélkül - miért pont a tenyér lenne kivétel? annyit csinálnék, amennyit a tenyér is bír, aztán ott van még a swing... (persze a teszt felülírja a józan észt...)

okt. 19. vasárnap

5 perc TGU 24 kg. x4
nap közben elosztva (kb. 11, 12, 13 és 18 órakor)
25 2Aswing x8, 24 kg
(este 10 körül +SMR)

szerettem volna több TGU-t beletenni a napba, de ennyi sikerült... eleinte nagyon nehezen ment... valahogy visszaesett az erőszintem mostanában... pedig túledzettségtől nem kell tartani :) mindenesetre most érzem a hatást...

J sem volt rest tegnap:
3 FSQ + 20 2Aswing x 5 a képlet, 8 kg az állandó

csütörtökön max teszt...

üdv.

3 megjegyzés:

Adri írta...

Na ez már tetszik! :)
Én nem használok kesztyűt a Vo2-höz. Ha kell, minden nap lereszelem a tenyeremről a felgyűrt bőröket.

Ricsi

KPT írta...

Fura ez a nyolc ujj...Azért minden rendben? Utoljára 10-et láttam a kezeden...:-) Amúgy majd értesíts az eredményről!

babzsak írta...

kpt: azóta hibáztam kettőt, de a klánfőnök Z végül megbocsátott :)

egyébként tényleg a kezem tűnik a leggyengébb láncszemnek (még ha a többi sem erős)
még szombaton tartottunk itt az irodában közös névjegykártya tépést, a filigrán titkárnő könnyebben tépte el a 14-es pakkot, mint én...

üdv.