humanoid cylon

okt. 23. csütörtök

Snatch max. teszt (24 kg):
25/32 (hiányzik 7, de örülünk - óriási az előrelépés!)
20/20 x2 (ha már beöltöztem)

nem tudom pontosan minek köszönhető a fejlődés, hiszen a technikám is sokat javult, amellett, hogy mindenféle játékot kipróbáltam mostanában (egész napra elszórt TGU, sok kis press...)
pedig jó lenne tudni, mert azt erőltetném a továbbiakban...

péntek, szombat Szekszárdon jártunk, de

okt. 24 péntek

TGU 5 perc, 24 kg (belefért még indulás előtt)
5 perc snatch 24 kg: 85 db. (kirándulás után már sötétben egy tóparton :))

a legújabb teszt követelményeknek megfelelek, bár még a 80 db.-ot céloztam meg...
ez könnyedén megvolt (egyértelműen sokkal könnyebb/jobban fekszik nekem...)

a szombat "pihenőnap" lett, vasárnap viszont már volt kedv és alkalom:

okt. 26. vasárnap

reggel:
5 perc TGU 24 kg
5/5 MP x10 24 kg (3 perc pihenők)
este:
20/20 Snatch x3
40 2ASwing

J az esti edzés közben megjegyezte, hogy gép vagyok - ezt általában nem pozitívan érti, de most jólesett... (ő egyébként hihetetlen könnyedén "megette" a 25 x 8 2ASwing-et... ideje komolyabb kihívások elé állítani :))

néhány (vagy 1600) kép a hétvégéről itt, némelyiken feltűnök én is...
(érdemes volt végignéznem, sok hibajavítás már csak "passzívan" maradt a fejemben...)

üdv.

3 megjegyzés:

KPT írta...

Nekem is több gondot kéne fordítanom az edzésre...Namajd! Belenéztem a képekbe, az elsőn, amin észrevettelek, richtig fexel...:-)

babzsak írta...

valahogy sikerült átugranod pl. azt a négy képet, amin a snatch tesztet gyűröm...

KPT írta...

Lehet, hogy nem ötlött a szemembe. Amúgy a fejlődésnek mi is nagyon örülünk... Már csak egy kicsi kell!