far far away

nos, vannak azok a legények, leányok, akik ha nem is posztolnak, edzenek keményen... meg azok akik posztolnak, de...
én bizony következetes fajta vagyok, ha nincs edzés, nincs poszt sem és viszont...

ebből ki lehet találni, hogy eléggé megritkultak az edzéseim is... talán nem is bánnám ezt a pár nap pihenőt, ha magam választottam volna, de kényszerből nem esett jól... ráadásul még a meló is beindulni látszik, szomorú napok ezek...

volt azért mostanában érdekesség, megvolt Robi bácsival a fotózás... eredmény novemberben... érzésre nem hoztam a tökéletes formát, meglátjuk, mit mutatnak a képek (amik sokat a mozgásból - feszítésből nem adnak vissza szerintem...) az érdekes része pedig a súly cipelése, ami már otthon a megállótól a házig igen vicces volt...

aztán nekiláttam a 24 kg-os snatch tesztnek is, ha lennének érzelmeim, elkeserednék...
első kőrben 15/15 lett... (eddigi legrosszabb), igaz a dugóhúzós levitelt próbáltam meg (kb. először) és az egész így eltartott 1:51-ig, ami nagyon lassú munkát jelent...itt csodálkoztam kicsit, de a következő sorozataim 12/12 és 10/10 lettek, leesett az állam... a végén kicsit visszajöttem 12/12 és kis fejszámolás után 15/15 záró sorozatokkal... (így összesen 64/64 db.)

most agyalok rendesen, hogyan tovább... (persze a tenyerem megsínylette a dolgot megint...) nem valószínű, hogy ebből köv. hétvégén kamerázás lesz...

közben itt van még az új snatch teszt követelmények is... nekem továbbra is tetszenek... de rám nem vonatkoznak... (túl azon, hogy csak tervezet)

nem meséltem még, hogy a derekam és térdem okán hanyagolt aikido edzésekre is visszatértem - jelent ez most heti két edzést... de ez is csak az időt viszi a snatch elöl...
meg hogy valahányszor edzem otthon, mindig előkerül a henger is... lassan megismerkedhetnétek vele ti is...

üdv.

Nincsenek megjegyzések: