48. hét

kissé elmaradva az írással, de semmi baj...
lássuk mi is történt:

november 23. hétfő
a "könnyű" terhelés napja:

1/1 TGU 32kg
1-3 C&P - fűrész létra 24kg x4
(a létrák között láb leengedések)
10/10 Snatch 24kg x4 (7 perc)

ezen a héten már jár az eggyel több létra...

november 24. kedd
bjj Imivel - extra nagy verést kaptam...
ez a submission grappling bizony többet enged meg, mint a gi-s vonal, fél percenként lépek bele egy-egy lábfeszítésbe, kopogok mint a harkály... de legalább kevesebb cuccot kell cipelni...

november 25. szerda
a "közepes" terhelés napja:

1/1 TGU 32kg
1-3 C&P - fűrész létra 24kg x4
50 Swing/100" 24kg x3, 25+25, 15+15+20 ismétlések (8 perc)

határidős munka miatt nem volt időm külön lemenni a terembe, így a csoporttal együtt mozogtam én is... sok egyben nekem az 50 swing, kikészül a fogásom rendesen, de ez így jó!

foglalkoztam még két kedves klienssel, aztán vissza a (jövőbe) irodába, ahol még ültem a gép előtt reggel 5-ig... elégedett vagyok az elkészült munkával, de ez rendesen megtörte az egyébként ígéretes heti lendületet...

november 26. csütörtök
némi alvás után egy kis zombi bjj

ahová belibbent Boris, made in London, tehát a korai fekvés nem volt opció...
nem vagyunk persze már fiatalok: pizza, sör, fémzene...

pénteken nagy közös képzésnek álcázott blogger találkozó...

november 28. szombat
Z-Healt fátyollebbentés... mert ez tényleg annyi volt...
de nagy dolgok rejlenek ebben... is...

pár perccel a kliens előtt értem a terembe, így nyomtam egy párat...
1-3 C&P - fűrész létra 24kg x2, oszt ennyi...

tudtok mindent, pacsi

2 megjegyzés:

Papucs orrán Pamutbojt írta...

a pénteknek ez a minősítése, ez hogy is mondjam finoman- telibe találta a szöget a fején neki! :-)

Judit írta...

Lehet hogy mégis el kellett vlna mennem arra a pénteki cuccra? Most hogy ebből a bloggertalálkozó szempontból nézem, kicsit más lett a gyerek fekvése :)