november 16. hétfő

belekezdtem a következő körbe (könnyű nap):

1-3 C&P - fűrész létra 24kg x3
10/10 1ASwing 24kg x4 (5 percben)

múlt hét csütörtökön még voltam jitsun, meg szombaton nézegettem ezt az egylábas guggolás ügyet... ennyit az edzésekről...

mint tudjátok :), az előző 3 hónap felkészülése erre a hétvégére volt kihegyezve, hisz most volt a V Open Brazilian Jiu Jtsu Hungary 2009 verseny...
a magam részéről ugyan a végén elmaradtam az edzésekkel, sőt, végül a rendezvényre sem jutottam el, de:

Imi megnyerte a 94kg, kék öv kategóriát! (87 kilósan, tehát indulhatott volna a 88 kilóban is!)

kapott egy lila övet, ez mondjuk érett már, meg tőlem most egy hét pihenőt, aztán már kezdjük is a következő versenyre készülést... mert úgy tűnik érdemes! :D

pacsi.

1 megjegyzés:

Marinov Iván írta...

uh, csillio gratula Iminek!