november 18. szerda

a "közepes" terhelés napja:

1-3 C&P - fűrész létra 24kg x3
(a létrák között láb leengedések)
25 2ASwing/45" 24kg x8 (6 perc)

ez épp 10" pihenőket jelent, ahogy az elő lett írva... viszont:
arra nem számítottam, hogy ebbe majd belepusztulok! az alkarom teljesen kikészült, percekig tartott mire ki tudtam nyújtani az ujjaim a végén... harmatos vagyok, nincs mese...

kedden voltam bjj-n, ahol a nagy melegre való tekintettel ledobáltuk a nehéz gi-ket - vagyis a következő félévben submission grappling jelleggel gyakorlunk... egy technika bemutatás során persze azonnal meg is "húzódott" a térdem, tehát most új járásmintát gyakorlok be és még egy kicsit várok a pisztolyozással...
(btw. hétvégén itt az első Magyar FILA-grappling nyílt bajnokság, de ez messzire vezet...)

és végül megérkezett a szeptember közepén rendelt: Athletic Body in Balance könyvem... az első körben "elkeveredett" a postán, de most a pótlás itt van... nem kicsit fogtam a fejem, amikor az FMS képzésen is kapható volt...

de minden jó, ha a vége jó...

Nincsenek megjegyzések: