222.

ez most nem az adott hét sorszáma ugye, viszont ilyen szép kerek bejegyzésszám gyűlt itt össze mostanra... az alkalmat megragadva néhány aktualitás:

a korábban itt beígért heti egy posztot sikerül tartani, én ennek is örülök mostanában, de aki szeretne többet hallani az edzésekről, az vegye a fáradtságot, és az arckönyvön csatlakozzon szépen az xpit edzések csoporthoz! (ismerősömként a csoportjaim között megtalálható, aki meg nem a barátom, az ezeket a sorokat úgyse olvassa, ugye...)

lehet látni azért itt is, hogy a talajvíz partot mos, a linkekhez felkerültek az aktuális módosítások (úgy mint senior, team leader, titPOP titulus változások), meg végre Lacee RKC is a listán...

aztán ideje nyíltan vállalni, hogy az augusztusi Level2 lett a cél, ami miatt már most fájhat a fejem, de magasra érdemes tenni a lécet... erre készülök lelkesen, Richárd RKC segítségével...

ezzel párhuzamosan a munkában is eltolódik a hangsúly az edzőtermi tevékenység felé, mostanában rendre sikerül 6 órákat eltölteni a teremben, ami mellett vagy az életemről, vagy némi az irodában töltött időről le kell mondanom... nagy nehezen, de sikerült dönteni...

a felkészülés fontos lépése a táplálkozásom rendbe tétele is, ezen a fronton is van előrelépés, feltöltöttem a kredencet proteinnel és multivitaminnal, illetve ami még érdekesebb, szombaton belekezdtem egy kreatin kúrába... a legkevésbé sincs szükségem tömegnövelésre, így eszembe sem jutott eddig használni, ám az ortopéd szakorvos javasolta, mondván jót tesz majd a lágy szöveteknek, utánanéztem, szakértő segítséget kértem, belevágtam...

szóval ezek mennek, meg a pacsi

2 megjegyzés:

Papucs orrán Pamutbojt írta...

amindenit!
most akkor izgulhatok szörnyen egész augusztusban...hú ez tök jó, Alb!!!

hogy bírod ezt a tempót?

babzsak írta...

könnyű neked! én egész augusztusig izgulok... :D

épp sikerül élhetővé tenni a napjaim, tehát túléltem...