13.

márc. 30. kedd:

5/5 MP 16kg
8/8 MP 24kg
3/3 MP 16+12kg, x5

PP&OHW 2x4as létra, 32kg
PP&OHW 3x3as létra, 32kg

a sétálás ez alkalommal 32 percet vett igénybe, most először ment egyben az 1-2-3 fok... 3 hete az 1x4, 4x3 ment ennyi idő alatt, és megnyomott nagyon; két hete pedig tovább tartott az 5x3 is... nem lett könnyebb a 32es, de fejlődés, ha lassan is de van...

ápr. 1. csüt.:

bjj Levivel (és mindjárt 3mal egyszerre)... új seriff a teremben és nevezhetném fegyenc stílusúnak is az erősítést - ha nem lenne foglalt már a név -, minden esetre a fekvőtámaszokat partnerrel a háton és lebegő, zsugor stb. felüléseket megéreztem... (egymás emelgetése szerencsére most elmaradt...)

idejét sem tudom, mikor voltam legutóbb jitsuzni, de a térdeim még mindig nincsenek felkészülve erre...

ápr. 3. szomb.:

egy kis erő tesztelés után beálltam a kliens mellé robotolni (nyomásokat néztem, felmentem 32kiló 2/2ig, ami balra rekord ugyan, de jobbal ment már korábban... a 24+12öt pedig nem tudtam kinyomni... pushhal igen, de úgy meg 40 is megy...):

12 guggolás 16 kilóval / 15 fekvőtámasz, felváltva, x3
12, 10, 8 kitörés 16 kilóval / 10, 8, 6 szakítás 16kg, felváltva a 3 kör
12/12 fűrész 16kg / 8/8 katonai nyomás 16 kilóval, x3

10 2ASWing/30s x10, 32kg
(5 perc 100 Swing)

+némi has

a gyakorlatpárok elvben pihenő nélkül mennek végig, ez nem valósult meg most maradéktalanul, nem egyszer kapkodtam közben levegő után én is, elszoktam az ilyen jellegű terheléstől... (vagy sosem szoktam hozzá... :D)

ápr. 4. vas. a pizzára várva:

10 fekvő / 10 has / 10 gugi, x10

(na a has mondjuk érdekes volt, amint lefeküdtem, jött a nyúl - értsd. kutya - hogy játék van... így felváltva az egyik vagy másik kezem volt foglalt... néha a fekvőbe is besegített, a guggolásoknál meg ült elém a legszebb kunyeráló pózában, hogy hemperegjünk már tovább... legjobb edzés a héten...)

nyuszi!

Nincsenek megjegyzések: