15.

a héten többször beszaladtam a shopba - befizetve a befizetni való -, mindenki szeretne új 16ost magának... nagyon derék!
sikerült közben azért edzegetni is, íme a teljesség kedvéért:

ápr. 13. kedd:

1/1 TGU hídig 32kg, x3, 40kg x2
4/4 MP 16+12kg, x8
8/8 1ASwing/perc 32kg, x5 (5 perc - 80 swing)
(+ du. bjj Levivel)

ápr. 15. csüt.:

5/5 BUC 12kg, 16kg
5/5 BUP 12kg
4/4 BUP 16kg, x4
3as létra PP&OHW 32kg, x5
20 2ASwing 32kg, x3
10 2ASwing 32kg, x4 (5 perc - 100 swing)

ápr. 16. péntek:

5/5 BUC 12kg, 16kg
5/5 BUP 12kg, 16kg
4/4 MP 16+12kg, x3

a mára (vasárnapra) tervezett mozgás fáradtság okán elmarad... :( kiemelném viszont a 40es TGU-t, amit eddig még nem próbáltam, illetve érdekes még, hogy pénteken a 28kilóba az utolsó körben jobb kézzel 7 szabályos ismétlés ment! :D nem rossz, ahhoz képest, hogy 6hete még csak 2 volt, beindult a dolog végre! (rengeteg a munka még persze, most kb. 34 kiló lehet a max nyomásom, az meg ugye még kevés...)

említésre érdekes még, hogy két születésnapot is ünnepeltünk a héten, és életünkben először - és remélem utoljára - az eltérő időzónában tartózkodás okán rövid átfedéssel! (lehetett volna rejtvény ez is... kár érte, de ha már begépeltem...)

szombaton megtartottuk idei első szabadtéri összeröffenésünk... szerintem jó volt, a résztvevők nevében nem tudok nyilatkozni :)

ma pedig megnéztem KPT cimborám a GBH háziversenyén... az egész rendezvény minősége szépen emelkedik évről évre, jó dolog ezt látni nagyon! egyre büszkébben mutogatok a srácokra, hogy ők már évekkel ezelőtt is jól megvertek... :D

pacsi

5 megjegyzés:

Papucs orrán Pamutbojt írta...

Alb
edzés milyán keres/keresett szívemcsücske csoporttársam kérem bánj Vele el. Vagyis NEEEEM!
Csak szólok, hogy egy igen érdekes, kedves,színes úriemberre számíts,akit Botondnak hínak :-)

KPT írta...

Az utolsó pár mondat aranyat ér! :-) - Sajnos csak virtuálisan. (Mellesleg nem csak a vereséggel, a döntetlennel is dicsekszel... Ami mégis többet ér!)

babzsak írta...

TikiPop: felkeltetted az érdeklődésem, na.
KPT: a tegnapról kérdezz majd élőszóban, az lesz a dicsekvés igazán... :D

Papucs orrán Pamutbojt írta...

Másvalakit is Hozzád küldtem,remélem, odaér, egy doktorbácsi :-) és Bán Domi a neve,hangterápia 1-en találkoztam Véle. Reményeim szerint tanítani fogd őket lengetni. :-)
lehet,nem ecccccccerre gyünnek,de motiváltam sokat :-)

babzsak írta...

nagyon helyes Tiki, köszönöm... most aztán figyelhetek, nehogy valamelyikük összepöttyözze a súlyokat a hatásodra... :D