14. és SMR System

helló-belló! unalmas/gyors beszámoló a heti edziről, aztán választási eredmények értékelése (nem)...

ápr. 6. kedd
megint némi szolid bjj napja... kemény erősítés van, a bunyókra meg nem maradok, így vállalható a dolog... (és "hazajött" kereken 100 kiló vas 4 gömböcben - megfejtéseket a szerkesztőségi postacímre várom...)

ápr. 7. szerda
5/5 MP 24kg
4/4 MP 16+12kg PR!
1/1 MP /3 perc, 32kg, x5
5/5 Clean /3 perc, 32kg, x5
10 Swing /perc, 40kg, x5
nincs mese, szokni kell ezt a 32est, de van még pár hónap (év, évtized) rá...

ápr. 8. csütörtök
délelőtt idehaza :)
3/3 MP 16+12kg és 1/1 pistol padra x10
5/5 1ADL /perc, 40kg, x5
5/5 1ASwing /perc, 32kg, x5
10 2ASwing /perc, 40kg, x5
kerülgettem eddig ezt a 40est (meg most is, hogy itt van a nappaliban), míg végre rájöttem, hogy volt már a kezemben 2x24 kiló nem egyszer, ideje megváltoztatni ezt a félénk hozzáállást...

délután beálltam még jitsuzni, aztán tudva, hogy egész hétvégén, beleértve a pénteket is távol leszek a súlyoktól, az esti csoport edzésének a végén is mozogtam kicsit:
30/30 mp kitörés balra - jobbra,
30/30 mp test körül körzés balra - jobbra
60 mp fekvőtámasz
30/30 mp egykezes lendítés balra - jobbra
60 mg guggolás
ez így 5 perc folyamatos vidámság, én 1 perces pihenőkkel 3 kört csináltam, (a "kicsik" ebből öt kört, a nagyok snatchekket előtte és a 3 kört)...

pénteken pihenős-jászós napot tartottam - ennek örömére elültem kicsit a jobb térdem, ami az előző nap terhelése és a még nem feledésbe merült sérülés okán erre érzékenyen reagált...

szombat.vasárnap pedig a régóta tervezett SMR System tanácsadói programon vettem részt... kiváló csapat gyűlt össze Feri irányítása alatt, a várakozásnak megfelelően sokat tanultam, és fogok is még erről a vonalról... (úgy mint az emberi test működése gyógytornász szemmel stb.)
(érdekes volt Bajzáth RKC kollégával kisebbséget alkotni, megszoktam, hogy az ilyen rendezvényeken több az RKC, mint a "civil"... nem úgy mint most...)

ez a hétvége nem mellesleg a TSC napját is elhozta a világnak és ezen belül Ceglédnek is persze, eredmények, videók, beszámolók Lacee és Misi cimboráimnál kötelezően bevizsgálandók...

pacsi.

5 megjegyzés:

Juci SFG írta...

Pacsi!
A 100 kiló 4 gömböcben kérdésre visszakérdeznék: négy különböző nagyságú gömböcről van vajon szó?
Addig is ideiglenes megfejtésem:
16+24+28+32 kiló. Vagy
40+32+16+12.
Na, nyertem? :)

babzsak írta...

Juci! szerencsémre vagyok olyan jóban Robival és Dáviddal egyaránt, hogy a shopba visszavitt túlméretes 24eseket gyűjtik nekem, mostanra meglett a 4. (nem)
viszont két megfejtést egyben feldobva, lehet hogy igazad van, de biztos hogy tévedsz! megéri ez?
másrészt persze nyertél! (40,32,16,12)

KPT írta...

Én 3x32 kg és 1x4 kg-ra tippeltem, ezek szerint mégse... :-(

Papucs orrán Pamutbojt írta...

egy darab 97 kilós kettlebell és 3 db 1 kilós. na?

babzsak írta...

mindkét utóbbi értékes megfejtés, de nem annyira helyes...
mondjuk lehet, hogy megvezettem KPT-t, amikor újságoltam neki, hogy van 4 kilósom is...
a barbell deadliftesmek meg üzenem, így megy ez...