9.a.

na, hogy ne szürküljünk vissza a hétköznapok hallatlanul unalmas edzésleírásaihoz, megosztok egyet (kettőt) az általam szorgalmasan gyűjtögetett (kikorbácsolt) visszajelzésekből:

"Két hónapja edzek kettle bellel. Azért kezdtem el, hogy fogyjak. Fogytam. Hogy megerősödjek. Erősödöm. És azért, hogy aztán elkezdjek kravmagázni. Nem kezdtem.
Mert most már azért kettle bellezek, mert szeretem csinálni."

és akkor ugyanabból a tollból egy másik, amin egyrészt fetrengek amióta megkaptam (persze büszkén), másrészt mély elméleti ismeretekről tesz tanúbizonyságot:

"Albert türelmes, mint egy android, de kegyetlen, mint egy halhatatlan." :)

.
..
...

ennyi vidámság után akkor a szomorú helyzet: nem voltam Z-én a hétvégén (meg máshol se), mert a szerencsétlen térdem a csavaró mozdulatokra még elég rosszul reagál... pl. térdkörzésre, boka billegetésre, így az általam ismert gyakorlatokból is csak a gerincet érintőt csinálgatom... van viszont kék henger a tarsolyomban...

ellenben sétálni már tudok, így mozogtam egy "kicsit" (van abban jó, hogy nem én írom a programot, így moroghatok a feladatok közben :))

feb. 27. szombat:

2/2 MP 16+12kg x2
PP&OHWalk 32kg, 5x3as létra

márc. 1. hétfő:

5/5 MP 16kg
5/5 BUP 12kg
1/1 BUP x5 16kg

3/3 MP 24kg
3/3 PushP 24kg

PP&OHWalk 32kg, 3x3létra

15, 15, 20 2ASwing 32kg

senkit ne tévesszen meg a leírás, a szombati volt a kemény nap... tényleg...

pacsi

3 megjegyzés:

Juci SFG írta...

Változatlanul jobbulást kívánok annak a térdnek!
Az enyém se az igazi még mindig.

""Albert türelmes, mint egy android, de kegyetlen, mint egy halhatatlan." :)"

:D :D :D

babzsak írta...

örülök, hogy van még egy(!) (rossz térd - nem) valaki, aki derült a dolgon! kezdtem azt hinni, ez csak nekem tetszik...
'az álruhás bicikliszerelő'

KPT írta...

Jobb, mint az: "Albert halhatatlan, mint egy android, és kegyetlen, mint egy Türelmes..."