10.a.

3 nap kiesett az edzésből, igazi hosszú lett a hétvége, szégyenlem is magam kivételesen... (pedig nem kéne, hisz állandóan ez van...) így a hét elején most belehúztam:

márc. 8. hétfő:

5/5 MP 16kg
5/5 BUC 16kg
5/5 BUP 12kg
2/2 BUP 16kg
5/5 BUP 16kg

PP&OHWalk 32kg 4x3létra

10 2ASwing/30sec x10, 32kg (5 perc 100 Swing)

megtette hatását a pihenő (meg talán az eddigi munka), élvezettel téptem a súlyokat (magamhoz mérve persze) és ennyi BUPhoz 16 kilóval még közel sem jutottam eddig...

márc. 9. kedd:

5/5 MP 16kg
5/5 MP 24kg
2/2 MP 16+12kg x3

1x4es létra PP&OHW 32kg
4x3as létra PP&OHW 32kg

10 2ASwing 40kg, x5

ez a kettő így egymás után rendesen padlóra küldött... na nem a levegő után kapkodós módon, hanem olyan leszakad a karom vállból érzéssel... de azért megkezdtem hivatalos ismerkedésem a 40essel, apró léptekkel ugyan, de még rengeteg időnk van, hogy igazán elmélyüljön ez a barátság...

nagy hirdetni való ez alkalommal nincsen... azért azt elmesélhetem, hogy a januárban indult kezdő csoportokkal már örülünk az elért eredményeknek, amire vállalkoztunk, sikerült... persze a "nagyok" is fejlődtek ez idő alatt rengeteget! szóval így tovább...

pacsi

4 megjegyzés:

Horasz írta...

PP&OHW

ez mi ez?

babzsak írta...

lökéssel nyomás, majd fej fölött tartva pár lépés séta, az én olvasatomban: PushPress&OverHeadWalk...

Horasz írta...

Aha. Nemsokára befejezem a kreativ munkakat (irdogalast) es kuldom mailben a v0.1-et.

A bup az a talppal felfelé nyomás ugye?

babzsak írta...

az bizony, és egyelőre nem nagyon megy :(