11.

gyors pótlás "közkívánatra":

16. kedd:

5/5 BUP 12kg
5/5 BUP 16kg
5/5 BUC 16kg
10/10 BUC 16kg fentiek 3 percenként, a továbbiakban létrafokok 4 percenként:
5x3as létra PP&OHW 32kg

az esti csoportot is megnézte Feri, mindannyiunk megelégedésére meghajtotta a csapatot, akik ezt igazán jól viselték! volt aki itt kapott kedvet a már emlegetett vasárnapi rehab szemináriumhoz...

17. szerda:

5/5 BUC 16kg
5/5 BUP 12kg x3
3/3 BUP 16kg x3
2/2 16+12kg x5

ezzel lezárult a 3. hét ebből a nyomásos programból, bele is fáradtam rendesen, így ide beszúrtunk pár nap pihenőt, ami azért nem lett ilyen egyszerű...

csütörtökön nyomtam párat a 32be (1-1et kb), de aztán muszáj volt rápillantanom a 40esre is, amivel is 2x1 Push press ment jobbra... biztos tudtam ezt eddig is, csak nem próbáltam... (pr!)

szombaton volt nálunk a teremben egy ilyen kis belső vetélkedés, Dan John nevével fémjelzett farmer walk challange, itt 2x32 kilóval az 5 percben lesétáltam a magam 346 méterét, majd ezt még egyszer, időkorlát nélkül... születtek az enyémnél lényegesen jobb eredmények is, ezekért irány az arckönyv!

ehhez a programhoz járt szauna meg gőz meg pancsi is...

aztán vasárnap szeminárium Ferivel és Ádámmal... na, itt rengeteget tanultam, minden RKC kollégának ajánlom a részvételt nagyon!

pacsi!

3 megjegyzés:

erdodim írta...

Gratulálok ehhő is meg az előzőhő is :-)

babzsak írta...

köszönöm!

Juci SFG írta...

Ez a farmer's walk de durva lehet!