weekend 2 (vagy 50)

nos, jobbra lent új, érdekes linkeket találtok, pl. Csiky Feri RKC és SMR varázsló blogjára mutatót, ahol érdekes dolgokat olvashattok a különböző izomfájdalmakról... vagy valami ilyesmi...
ez az SMR egyébként a hempergés, ami miatt lefeleztem KPT legénybúcsúját, de ez az én hibám, nem a rendszeré... ami tanulható: itt.

szabadidőmben rendszeresen olvasgatom a többiek (lásd jobbra lent) írásait, és mostanában úgy tűnik divatos lett a 10 perces swing... több helyen olvastam a számomra most távoli 400as eredményeket, le vagyok nyűgözve... konkrétan kiemelve Gabi (jobbra és igen, lent) erőteljes évkezdését igazán motivált vagyok... mégsem nyúlok nagyobb súlyokhoz...

jan. 10. szombat

2ASwing
25/perc x10, 5 perc pihenő
20/perc x10, 5 perc pihenő
15/perc x10, 5 perc pihenő
összesen 40 perc - 600 Swing, 16 kg

jan. 11. vasárnap

3/3 TGU x5 12'35"
(részidők: 2'43", 4'58", 7'33", 10'04")
10/10 Swing/perc x25
(25 perc - 500 Swing) 16 kg

mindkét edzés megközelítőleg 1 órás lett, és mindkét nap csináltam még egy-egy fél órás SMR blokkot is. ennek ellenére (vagy épp ezért :)) most bizony panaszkodnak a comb hajlítói...

ez jó kis hétvége volt...
üdv.

Nincsenek megjegyzések: