Hétvégi mulatságok

több külső tényező összejátszásából fakadóan az edzéseim rendesen megritkultak... ennek megfelelően alakul a blogolás is...

jan. 18. vasárnap

Imi tartott egy nagyon jó kis BJJ edzést, sajnálhatja mindenki aki elkerült minket... (mostanra már nem is néz ki úgy a fejem, mintha sajtreszelővel borotválnám a homlokom...)

volt egy kis KB is, csak egy gyors swing és TGU gyorstalpaló, aztán a KPT által kért köredzés... féltem kicsit Marcitól, mint képzett és gyakorló edzőtől, és bár vasárnap délután messze forma alatt teljesítettem, pozitív visszajelzéseket kaptam
(konkrétan pl.: ez furcsa volt, de nagyon jó...)

a terv a következő volt:
1 perc TGU
1 perc haskerék
30/30 mp 1ASwing
1 perc 2Aswing
1 perc ugrálókötél

haskerék híján módosítani kellett a soron... de végigment a 2x5 perc
tudom, hogy hosszú volt a swinges szakasz, de a cél az volt, hogy jól elfáradjanak azok is, akiknek ennyi földharc még csak bemelegítés lenne... és lássák, hogy ez jó!

pacsi!

3 megjegyzés:

Marinov Iván írta...

"több külső tényező összejátszásából fakadóan"
jaj de jó! ezt idézni fogom :)
az én életemben csak külső tényezők vannak, sőt, pont ilyenek, amik mindig összejátszanak.
gyűjtőnéven "lustaság"-nak hívom.

no offense. nem a te jogos tényezőidről beszélek.
és itt is megjegyzem, hogy nagyon tetszik az ilyen közös edzés dolog, sajnálom, hogy nem mentem (külső tényezők az okai), és csodálkozva gratulálok, hogy nem fulladt sörözésbe!
bár lehet, hogy azért nem, mert nem mentem?
:)

babzsak írta...

egy ananászlevet azért persze ittunk... (KPT már a most hétvégén agyal - szeretettel várunk...)

KPT írta...

Elég elszánt volt a banda, nem hiszem, h el tudtál volna téríteni minket... Amúgy a most vasárnap nem kapott még senkitől szavazatot, csak tőlem.