1/6715503289

edzés fronton nincs különösebb változás, ha épp elsétálok a súlyok előtt, csinálok pár kétkezes swinget (16kg)... 60at, 100at, ilyesmi... (mondjuk naponta egyszer...)

rákaptam viszont a filmnézésre mostanában... (igen, írogattam milyen filmeket láttam épp, amik jók... most is van egy tucat a tarsolyomban, de egyre inkább rétegfilmekre ugrom...)

tegnap pl. megnéztem a: Fedor: the Baddest Man on the Planet című (már ez sokat elárul!) 40 perces remeket... nos főleg nézhetetlenül amerikai, felkavaróan (gyomortájt) hatásvadász darab... és a borzalmas körítés ellenére is élvezet volt mind a 40 perce... hihetetlen ez a srác, igen komoly mondatokat ereszt el benne, félelmetesen alázatos, nagyon inspiráló...

persze ez része a szombati Affliction2 gála hype-jának... ami nálam ütött, mert rég nem vártam bunyót ennyire (rászántam 2 órát pl. a Fedor Pride Special-ra is)
nos, bármennyire szimpatikus monogram, AA-nak nem sok esélyt adok... persze átütötték már az emperort, de nem hiszem hogy AA lesz a következő...

erős a hype a 31.-i GSP vs. BJ meccs kapcsán is, mindenképp érdemes megnézni a Primetime minisorozatot is, kiderül milyen manipulatív is a média... na mindegy...

aztán találtam még otthon egy powerball-t tegnap, ha kerested volna KPT - örömmel jelentem megvan... (végig elöl volt, csak soha eddig nem vettem kézbe...) annyira jólesett vele a játék tegnap, majdnem behoztam ma melóba (elfelejtettem reggel)... mivel a vállam továbbra sincs rendben, sőt! gondolkodom egy gripper beszerzésén is...

mára ennyit, pacsi!

1 megjegyzés:

KPT írta...

Használd egészséggel. Vmi non-official műanyagnyelű marokerősítő(i)m nekem is vannak, ha érdekel... Amúgy remélem, műxik a DVD-íród!:-)