főpróba

tegnap átadtam egy kis bogyót új gazdájának, és a várakozás közben volt alkalmam kipróbálni...
nos, a Silver Elite Kettlebell™ darabok amellett hogy tetszetősek, lóbálni is jók :)

a vasárnapra készülve valami egyszerűbbre gondoltam, kevés idő lévén egy gyakorlatból építkezem, több KB zöldfülűre számítva... előbb azonban kipróbáltam magam:

jan. 28. szerda:

5x3 perc 2ASwing, ezen belül 20 sec munka, 20 sec pihenő - ez 5 dolgos szakaszt jelent a 3 percen belül. a menetek közt 1 perc pihenő. sikerült végig tartani a 15 ismétlést, néha több is kijött...
összesen tehát 19 perc és kb. 375 swing 16kg

3x3 percre gondoltam vasárnapra, de jó hogy kipróbáltam, ez a rendszer több okból sem fog működni, tehát egyenlőre csak annyi publikus, hogy egy keménynek szánt ballisztikus blokkra lehet számítani...

az edzés utáni jókedv aztán aikidón is végig éreztette hatását, űztem-hajtottam a srácokat, élvezték is nagyon... ;) én meg egészen berekedtem mára...

vasárnapig: pacsi.

2 megjegyzés:

KPT írta...

Megvolt a vasárnapi mixünk, szerintem jól sikerült. Mit nyomtunk KB-ben? Szeretném beírni...:-)

babzsak írta...

hibajavítás (kb. 50 swing erejéig)
5 kör 20mp munka 40mp pihenő
3 perc pihenő
5 kör 30mp munka 30mp pihenő
2Aswing, és nálad 16 kilót láttam...

a fentiekből csak a figyelő tekintetem, amit nehéz reprodukálni otthon!

+ bemenetel lábra, kontra, turtle, rear naked choke...
+ 2 féle guard press

leírom ide is, hátha nagyobb nyomatéka lesz, engedd be a súlyt hátra, túlságosan takarékon dolgozol...

na pacsi!