day of reckoning

na, hát ez is megvolt!
sokan kritizálják most Fedort, hogy csak egy szerencsés ütése volt, és én is jobbnak látnám AA-t, ha nem mesélte volna korábban a császár, hogy szereti altatni és magára húzni az ellenfeleket... (Nogueira győzelmének még külön örülök, még ha nem is top meccs volt az övé...) videók pl. a CPn

mellékes esemény a hétvégén, hogy bár a teljes test mozgatásának erős híve vagyok, a váll elhagyásával sem állhat meg az élet...
szombaton hasaztam egy kicsit, és belekezdtem a pistol gyakorlásba... ez egy embert próbáló nap lett így, bár csak vízszintes combig, és egyesével guggoltam... van bőven hova fejlődni... konkrétan:

jan. 24. szombat:

20 hasprés x4
3/3 pistol x2 egész magasra
1/1 pistol x7 kanapéra :)
20 2ASwing /perc x5 ezt nem bírtam kihagyni
20 hanyatt fekve lábemelésből csípő forgatás x4

vasárnap sok beszéd kevés mutogatás Robinál, aztán este a hatalmas ebédet ledolgozandó becsúszott pár 20as swing megint...

Tancynak üzenem, hogy a legújabb kutatások szerint a bell búvárkodáshoz is ideális, legalábbis lemerüléskor utolérhetetlen segítséget jelent ha van egy a tarsolyodban...

a funkcionális fitnesz kifejezést meg örökre kerülni fogom, mert ha valaki megérti, a végén még elhív bútort rámolni... sajnálom, hogy nem tudtam elmenni, ne haragudjatok... Robi fontosabb volt na...

pacsi.

ps.: a lényeget meg majd elfelejtettem:
szoktam olvasgatni Radnai Tamás (nem mellesleg RKC) írásait, de most hétvégén nagyon beletaláltam: Tony Leyland minden cikke kötelező! ez a pihenőidős írás a többin felül is nagyot ütött. legalább, mint a Sukiyaki Western Django...

üdv.

3 megjegyzés:

KPT írta...

Nem haraxunk, majd bepakolásnál!:-) Amúgy Emelianenkora sokat lehet mondani, nyilván eddig is csak szerencsés ütései voltak...Na mind1, majd ha láttam a meccset, akkor nyilatkozom. Amúgy a koi szép, a koi jó!

babzsak írta...

A hal neve Wanda; mégis inkább a bárányok hallgatnak jut eszembe, értem? (Ivánt figyeled?)

KPT írta...

Mindenkinek, akit illet: "Sunday MMA" :-) febr.1. f11, KB, BJJ, a szokásos helyen. Jegyek még korlátozott számban kaphatók, 500 HUF/Kopf