töltés

Misi, Zoli - köszi...

szóval az utóbbi pár napban túl vagyok a szakemberek által javasolt feltöltésen (aka. felzabálok mindent, ami az utamba kerül...) és tegnapra már a golyóbisoktól sem tartottam távol magam...

nem volt sok minden, az esti edzés közben nyomtam egyeket a 32esbe - jobbal nagyon gyatrán ment... (lehet, hogy nem is lesz olyan egyszerű felszívnom magam arra a 40es nyomásra?)
meg összejött egy 24es pistol balra - a hétvége előtt még 12essel sem ment :D (a jobb térdem azért érzi a hétvégét, annak kell pihenni még egy kicsit...)

megvettem a hétvégén, és mostanra elolvastam Geoff "Komplex Kapitány" Neupert könyvét... kimondottan rövidnek találtam, de azért elég tartalmas volt... tavaly volt szerencsém a szerzőnek asszisztálni a hazai RKC képzésen, így nagy várakozással kezdtem bele az olvasásba, és nem csalódtam! az izomtömeg építésre ad egy egyszerű (,de nem könnyű) tervet az írás, feltétlenül kipróbálom majd... (talán egy edzését már ma...)

sajnos elborít a meló teljesen, elég nehezen viselem az ezzel járó kialvatlanságot, remélem ez megváltozik hamarosan... (nem jól viselni szeretném a terhelést, csak kipihenni magam!)

na, pacsi!

2 megjegyzés:

Juci SFG írta...

Én a szak-posztban nem mertem már gratulálni, mert közben eltelt egy pár nap, de ha meg nem haraxik kend, akkor a késedelemért egyben elnézést kérve most gratulálnék és örvendeznék a sikeres helytállással kapcsolatban, és ha a papír is meglesz, akkor majd megint :)

babzsak írta...

köszönöm.