lesz több/jobb poszt is,

de most hirtelen csak annyit, ha telefonon megkeres valaki egy "személyre" szóló ajánlattal - mert teszem azt, az RKC oldalon kint vannak az elérhetőségeim -, kérem legalább a (kereszt)nevem találja el...
meg persze feltétlen híve vagyok a személyi kultusznak, de "a Pável"-re való hivatkozásnak inkább olyan átgondolatlan érzete van ez esetben... inkább Péter nevével kéne itthon házalni... ;)

remélem tényleg egy szuper ajánlattal keresnek minket instruktorokat, és jobb körítéssel újra el fog jutni hozzám is a dolog... addig is morfondírozok azon, hogy talán nem véletlenül a telemarketing a legutáltabb szakma (bizony, még a politikusok is feljebb vannak...), pedig lehetne ezt is jól csinálni.... (bemutatkozni, megkérdezni, tudok-e épp beszélni... stb.)

indítsak szeptembertől telemarketing oktatást is? (lehet hogy maradok a súlyzóknál...)

pacsi.

(ráadásul Robzont méltató bejegyzést készültem ma írni...)

3 megjegyzés:

KPT írta...

... és ezen úgy felidegesítettem magam, hogy 330-at szakítottam a 32-essel csak bal kézzel!

Juci SFG írta...

Jaj, ez nekem is nagyon teccett :)

babzsak írta...

jól ismered ideges természetem, tehát nem... bár nyilván csak ezen múlott...
(ellenben most Öriben kempelek, és frissen megtalált egy bolond ürge... lehet, hogy még egyszer elő kéne kapni a 24est...)