level2

a hétvége a várakozásaimnak megfelelően nagyszerű volt!

mindenki rágja a körmét biztosan: a belépő 40es nyomás nem volt meg a hétvégén!
(ugye megmondtam előre!) minden egyéb azonban igen... :) örülünk...

annak ellenére, hogy ugye fizikailag ez a hétvége nem akkora kihívás mint az első (?)
én azért egy kicsit elfáradtam a végére... fejben meg rettenetesen...

rengeteg információ ömlött ránk, remélem sok minden megragad a jó pár felejthetetlen élmény mellett:
- Gery belépő nyomása :)
- Ati brutális snatch tesztje (ember, ez nagyon durva, szorítok neked!)
- a Beastek...
- az Enikő - Tamás - Viktor hármas...
- Péter vigyorgó farmer menetelése,
- Ádám párom segítsége,
- Laci végső hatalmas poénja (felmehetek egy ujjra?)

és persze Andrea, Pavel és Péter... szuper volt, tényleg szuper...

jó sok idő lesz mire leülepedik minden, de ez nagyon megérte... ajánlom mindenkinek!

pacsi.

(érthetetlen a bejegyzés, ez jött ki most... de konkrét kérdésekre talán tudok felelni ;))

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Elkezdtem vágni a szalagot. Csak 1 hónap választ el a level 2-től, de azért ne az én első nyomásomat próbáld utánozni, ha már ennyire megragadt Neked élménynek :-)

Viktor H írta...

:D:D Végre valaki megemlitett a blogján Jucin kivül :-))

És télleg annyira hülye vagy mint Juciék mondták , ezt vedd bóknak és pirulj el mint állat:D

Orbison írta...

Körömrágás azért nem volt :), de nagyon kíváncsian vártam már a beszámolódat!

Örülök, hogy jól sikerült a képzés!
Meglesz az a 40-es nyomás, csak így tovább!

Üdv:

Zoli

erdodim írta...

Köröm??? Már ujjam sincs :-)
Az eddigiekhez gratulálok, a maradékhoz meg majd :-)

efg írta...

Én mindenhez gratulálok. A többi meg úgyis jön majd.

És ide is leírom, hogy irigykedek ezerrel :)

Horasz írta...

drukkoltam, izgultam...

babzsak írta...

köszi Horász, látunk is valamikor mostanában?

MáT írta...

Szééép, én is gratula az eddigiekhez!
Oszt majd tessék jól megosztani MáT papával is, hogy sikerült eljutni a 40-es nyomásig (úgy fog menni, mint Gerynek az ívelt... :DDD ) 40 alatt pedig természetesen kilógrammot értenék, és nem évet ;-)
Szóval megosztani szépen, mert faszás, ha rendszeres tetszik Ön is blogolni ;-)

Papucs orrán Pamutbojt írta...

az én kommentem hol diszkvalifikálódott, brühühü??
GRATULÁLOK!

babzsak írta...

köszi TIKI!