gömbsúly muszkli

na, tényleg kipróbáltam ezt a Geoff által preferált kétsúlyzós mókát, a program első napját teljesítve... 2x16 kilóval nem okozott problémát, ezt mondjuk felvezetésnek is szántam, de a 2x24 másnap már rendesen megütött... ekkor a négyből egy sort teljesítettem, ez tartalmazott 5 high pull-t, 5 snatch-et, 5 press-t, és 5 front squat-ot a súlyok letevése nélkül...

nem próbáltam még soha a dupla 24es snatch-et, tényleg itt volt az ideje... de azt hiszem ez programszerűen kicsit nehéz lenne nekem... lehet máshogy kéne értenem az "olyan súlyzóval dolgozz, amit kényelmesen kinyomsz 10x" meghatározást... talán dupla nyomásokról van szó? végül is a programban sincs más... (ezt lehet, hogy az illetékes helyen is megkérdezem...)

mától pedig visszatérek a kényelmes nyomások talajára, mert ugye feladat van...

pacsi.

Nincsenek megjegyzések: