felkészülésem

a level2 hétvégéje előtt már csak ma tervezem a súlyok finom mozgatását, hűséges olvasóim is megérdemelnek egy gyors beszámolót ennek kapcsán...

felkészülésem ez alkalommal komoly izgalmak és félresiklások nélkül történt (azaz nem tört szét semmim, bár igyekeztem is ennek esélyét minimumra csökkenteni...), a súlyom szállt el némileg a végén, de egyrészt ennek (már) csak közepes a jelentősége, másrészt vissza fogok érni a kategóriámba, ezen sem siránkozom... persze a megszokott nyavalyáimat hurcolom magammal, úgy mint instabil jobb térd, és nehezen kinyúló jobb könyök - sokat sérültem egy időben, na -, de ezek nélkül joggal gyanakodhatna mindenki, hogy nem is engem lát...

összefoglalva tehát, az erő sötét oldalán:
- nyomás a testsúly felével: nem. (így lesz mindegy, hogy 83,7 vagy 84,3 kg leszek péntek reggel) legalábbis általam szabályosnak ítélt MP módira még bőven nem...

elsajátított Jedi trükkök:
- pistol (aka. egylábas guggolás): igen.
testsúllyal vagy még inkább egy 8as golyóval a kézben (véletlenszerűen néha mondjuk leseggelek, és ez aggaszthatna is akár, lásd facilitáló szorongás a bejegyzés végén...)
- húzódzkodás +24 kg: igen.
ránthatnám magam még pár centivel feljebb, de akár a muscle-up is mehetne... :)
- snatch teszt: igen.
szombaton futottam ezen egy kört, nem vagyok ebben sem vadállat, de ok. kiegészítve a jobb kar/könyök lock-out helyzetére való kötelező odafigyeléssel...

- windmill, bent press, push press és jerk: lássuk meg. nem gyakorlom egyáltalán. mondjuk, hagyom, hogy megtanítsanak ezekre... :) (megbízható forrásból tudom, hogy nem könnyítem meg ezzel az életem, de minden nem fért bele, egy év múlva jobban passzolnék a keretbe...)

a társas facilitáció tényleg nem működik nálam, ebből lehet gond, de igyekezni fogok, és fejben nagyon ott leszek a hétvégén, szívom majd magamba az okosságokat, mint a szivacs!

egy hét múlva értékelés!

2 megjegyzés:

Juci SFG írta...

Aggyá neki! Drukkolok mint gép!!

babzsak írta...

áh, te csak nyaralj...
mert aki súlyzóval se merül el a vízben az ugye vagy kacsa, vagy... :D