3b

csütörtök - birkózás Jenővel, jó volt nagyon megint
péntek - pihenőnap, alig bírtam mozogni egész nap, mintha össze-vissza vertek volna... :)
szombat - bjj Levivel, részletekért katt ide! (bár a CS.B. jan. 22. körül -sweep kimaradt a listáról :)) +smr
vasárnap - kis kettlebell

8/8 Snatch 24kg /perc x6 (összesen 96 Snatch)
tíz percet terveztem, az USSSST javítás kezdeteként (így lett volna 160), de mindkét tenyerem felszakadt, így félbehagytam a dolgot... ez így is baromi kemény volt, nem biztos, hogy nem haltam volna bele, ha végigmegy... ami viszont elég szomorú...
azért ezt rövid időn belül feltornászom 200 fölé... (ez a terv legalábbis...)

Radnai Tamás volt olyan kedves, hogy a híres VO2max (vagy újabban VWC) edzés hatásairól nemrégiben megjelent tanulmányt (katt, katt katt) magyarul közzétette ma, ezt tessék olvasgatni, miért is jó nekünk!

ezzel az edzésnapok felosztása részemről el is rendeződött:
hétfő, szerda - kettlebell (kétkezes gyakorlatok, nagyobb súlyok mozgatása)
szombat - kettlebell (dedikáltan a 24 kilós snatch napja)
kedd, szombat - bjj
csütörtök - birkózás
péntek - teljes inaktivitás ami a csütörtök után kell mindenképp...

ez nem jelent több edzést, csak a hétfő-szerda-péntek kettlebell és kedd-csütörtök-szombat bjj edzésrend kuszálódott nagyon össze... aztán meglátjuk mi lesz ebből.

pacsi.

5 megjegyzés:

Balázs Csata írta...

Szia Albi,

kimaradta CSBjan22körül sweep, mert nagyon szerény vagyok :D :D
Ez a Levente nem komplett :D

babzsak írta...

szia, tényleg nem az, de nagyon bírom... a stílusát is, meg az egész személyiségét, nagyon pozitív figura... még ha rettenetesen szétkopogtat is mindig...

az meg fontos, hogy neve legyen a gyereknek, fogalmakat alkossunk, mert állítólag így gondolkodunk, jegyezzük meg a dolgokat... (via KPT)

KPT írta...

Pfff, itt már magánbeszélgetések is kikúsznak a blogra... :-)

babzsak írta...

ha már a te gondolataid osztom, illik megjelölni a forrást, nem?

(egyébként lesz ez még rosszabb is: tegnap olyan sms-t kaptam, bejegyzés lesz belőle!)

Lacee írta...

Köszönöm a filmet! Már meg is néztem:)