bujék 2010.

nos, elsőképp köszönöm a jókívánságokat, ma hazajöttünk, javul a helyzet, de ez el fog még tartani egy darabig...

aztán:

jan. 1. péntek
"heavy day"

1-5 C&P - fűrész létra 24kg x5
15/15/10/10 1ASwing 24kg x4

a nyomások kb. 50 perc alatt mentek le az 1,2,3 a 4 és az 5 után 2 perceket pihentem...
a 200 swing 5'40" volt, 20 sec pihenőkkel...

jan. 2. szombat (Ábel)

tartottam ma egy felzárkóztató mini szemináriumot a csoportok jövő heti indulása előtt, de korán érkeztem a terembe, így:

bjj - Imivel, side control technikák...

régi ismerősünkkel, KPT pajtással is találkoztam (nem volt túl népes a társaság így harmadnap), megint gigászi csatát vívtunk, ismét egál közeli eredménnyel, de érezhetően jobban ment most az edzés, jót tett a sok szempontból lazább december...

végre megnéztem a CrossFit filmet, elég jó volt (hát, nekem tetszett, hisz érdekelt nagyon), mindenesetre már böngészem a netet kétkezes súlyzók után és ezt a húzódzkodó ügyet is meg kell oldani végre... (meg gyűrű, meg dobozok, meg kötél...) ötletek?

na, pacsi

5 megjegyzés:

KPT írta...

Mondtam is itthon, h erősebbnek tűntél, mint ahogy emlékeztem! :-)

babzsak írta...

pedig épp te voltál, aki erővel lecsavarta a fejemet, én speciel nagyon technikás voltam... :D

Papucs orrán Pamutbojt írta...

Ábelnek Boldog Névnapot :-)

babzsak írta...

köszi :D

Lacee írta...

Honnan szerezted be a filmet?

Másik post:
Drakulálok a nyomáshoz:)