ez az év is jól kezdődik!

de most tényleg... (na nem minden szempontból, de:)

a mától induló csoportok az előzetes jelentkezések alapján beteltek!
köszönöm a bizalmat...

tegnap pedig véletlenszerűen egyéni rekordot nyomtam, megvolt a nagyon várt 32 kilós MP!

jan. 4.
"könnyű nap"

1/1 TGU 24kg x2
1/1 TGU 32kg x3

1-3 C&P - fűrész létra 24kg x5, a létrák közt:
1/2 MP 32kg
2/2 overhead squat 8, 12, 16kg

10/10 snatch 24kg x3 (5 perc 60 snatch)

már a török közben éreztem, hogy tényleg jó erőben vagyok, meg kellett próbálni a 32est... és jobbra rögtön kettő is ment (a másodiknál dőltem azért oldalra), na meg balra is egy, szépen...

ideje volt már, 2008 végén 2/2ket nyomtam a 28ba, aztán egy vállsérülés, majd egy törött kéz kikapcsolt pár hónapra, de megvan a RoP program eredménye... meg gondolom a Z is segített...

pacsi!

7 megjegyzés:

Judit írta...

Yeah! Gratula :)

Papucs orrán Pamutbojt írta...

Granulátum :-)

babzsak írta...

köszi :)

Bajzáth Attila írta...

Gratulálok!

Balázs Csata írta...

Én nem lepődtem meg :D

de nagyon gratulálok!!!

Névtelen írta...

Szép munka! Tigris vagy! :-)

erdodim írta...

"Kicsit" sok a munkám, csak most értem ide.
Gratulálok :-) Beindult a mutálódás? :-)