1. hét

köszönöm szépen a gratulációkat, legalább annyira jól esett olvasni őket, mint maga a siker...

szégyen, de súlyzó nem volt a kezemben azóta...

kedden voltam Iminél bjj-n, szerdán viszont a víz és villany szerelés a teremben elvitte a saját edzésemre szánt időt... (sebaj gondoltam, majd holnap...)

csütörtökön birkózás Jenővel, jó volt nagyon - lábvédések volt a téma - el is fáradtam eléggé... pénteken nem mentem le a terembe, aztán kaptunk egy egész félévünket felbolygató hírt, ami elmosta a napomat - erről majd még később...

szombaton megint csak bjj, ezúttal mastre Max vezetésével, rendesen összevertek megint...
így vasárnap a lelkiismeret furdalástól csak kerülgettem otthon a súlyt, és így visszanézve jobb is, hogy végül nem ugrottam neki... kellett a pihenés, na... érzem, hogy mostanában kimaradt az smr, ezt pótolni kell...

ma meg már igyekszem összeszedni magam...

pacsi.

Nincsenek megjegyzések: