weekend 7

a sűrű hétvége legjelentősebb eseménye a kis Mira születése, őt sokadszorra is örömmel köszöntjük köztünk!
a féktelen ünneplés mellett volt azért időm megnézni DeFranco's dokumentumfilmjét, érdemes volt, ajánlom mindenkinek megtekintésre...

lezajlott vasárnap a farsangi összejövetelünk is, a legtöbben judokának öltöztek, bár volt aki nem tartotta a dress code-ot... (Iván, Iván...)
a tapasztalatok szerint elég megterhelő a két edzés egyben (a végét már csak azok bírják, akik kimaradtak az elejéből...), ezzel hosszú távon kezdünk majd valamit, de egyelőre ez van :)... a következő alkalom nem két hét múlva, a pontos időpont szervezés alatt...

tegnap Gerik tollából kipattant egy videó Péter blogján, mára már látható Balázsnál, és Ferinél is... amíóta láttam, gondtalan, boldog ember vagyok... (ha elmúlna, szóljatok rám hogy nézzem meg újra... (ez egy érzelmekre erősen ható film, én szóltam!)) és youtube

üdv.

2 megjegyzés:

Marinov Iván írta...

bah!
mar megint a kulcsin a fontos?!

ezdobacsi kerem! nem az lenne a helyes, hogy dicser amiert erot vettem a lustasagomon, beszolas helyett?

:-)

babzsak írta...

tudtommal pont te dolgozol a külcsínen, nem? :)

mellesleg figyeld csak meg, hogy fogsz örülni, ha egyszer dicséretet kapsz tőlem! (nem lesz hamar, de egyszer hátha összejön :))