Tzet Lee

mivel a két hetes teljes pihenés (se aikidó, se KB) nem hozott észrevehető javulást (nemcsak a nyomások nem mennek bal kézzel, de már átgurulni sem tudtam a vállamon január végére), illetve a jól sikerült 15.-i KB foglalkozás alatt kialakult 'éhségtől' hajtva újra súlyzót ragadtam...

persze csak 16 kilóst, és kétkezes swingek erejéig...

febr. 17. kedd
20 2ASwing/perc x10, összesen 10 perc, 200 swing +SMR

elkötelezett híve vagyok ugyan a tervezett edzéseknek, de mivel a jelenlegi célom: a gyógyulás mellett csak a mozgás öröme hajt, nem terveztek előre. viszont a jó hangulat, és a változatosság érdekében az ősi távol keleti módszerhez folyamodtam: tíz lapocska közül húzom ki a napi feladványt...
(innen a rossz szóvicc: a cetli)

így gyakorlásaim a következőképp alakultak:

febr. 18. szerda
20 2ASwing/perc x20, összesen 20 perc, 400 swing +SMR
febr. 19. csütörtök
15 2Aswing/perc x30, összesen 30 perc, 450 swing +SMR
febr. 20. péntek
pihenőnap
febr. 21. szombat
30 2ASwing/perc x15, összesen 15 perc, 450 swing
febr. 22. vasárnap
10L/10R/10 2A Swing/2 perc x10, összesen 20 perc, 300 swing +SMR
febr. 23. hétfő
10 2ASwing/perc x40, összesen 40 perc, 400 swing +SMR

3 edzésnap után 1 pihenő jár, tehát ma lógatom a lábam...

a szombati edzés nagyon nehéz volt, nem gondoltam volna, hogy végigmegy... sokat segített a Radnai féle emagban olvasott (triviálisnak hangzó) módszer, a 30=10+10+5+5 számolás...
(érted, még öt van hátra, na még öt stb.)
egészen euforikus állapotba lendültem és aztán meg is jutalmaztam magam egy óriási töltött pleskavicával...

próbálok annyi SMR hempergést véghezvinni, amennyi csak telik tőlem, és érdekes módon tegnap, tegnapelőtt is sikerült hengerezni a vállam... (nemrég még nem tudtam ráfeküdni sem)
valami javulás mégiscsak elindult...

pacsi

1 megjegyzés:

KPT írta...

Hamvaiból feltámadó főnix jutott az eszembe, de h miért?(-: