tegnap

5 perces swing maxot dobott tegnap a gép, de mivel úgy alakult, hogy a következő napokban kimaradnak az edzések, kicsit többet mozogtam:

2ASwing 60, 40, 10L/10R x5 (egyben) 16 kg
tőlem szokatlan módon :D elhibáztam a dolgot, a kétkezesekkel bedurrantottam az alkarom, és eljátszottam az idő felét, míg kézcserékkel nem kellett volna ez a pihenő... szumma 192nél jelzett az óra... sokkal jobb eredményt is el tudok képzelni, de most ez jött ki és a hosszabb kihagyást okolva nem vagyok is elégedetlen... (derékban jócskán éreztem ám...)

8/8 x3, 15/15 egykezes evezés 16 kilóval
30, 20, 10, 10, 10 hasprés (Iván féle játék)

ennyi épp elég volt...
(próbáltam a felhomorítást is, de nem kompatibilis gyakorlat a swinggel...)

este pedig beállítottam az SMR PR-t, 45 perc móka-kacagás...

pacsi

ps.: a swingek köldök magasságig mentek csak, de a negatív szakasz teljes (mozgástartomány) maradt végig.

ps.II.: vasárnap, fél11kor újra találkozunk, KB&BJJ...
mindenki jöjjenek...

2 megjegyzés:

KPT írta...

Elég komoly adagokat nyomsz manapság, irigylésre méltó... Vagy csak nekem tűnik soknak?

babzsak írta...

az idei munkámhoz viszonyítva komoly előrelépés történt. (másokkal összehasonlítanom magam meg értelmetlen is, és még el is pityerednék...)
és csak neked tűnik soknak...
(meg nekem megcsinálni..)
de többször olvastam a pl. 10 perc alatti 400 swingről... legutóbb talán Ritánál. (ez a cetli még a kalapban van...)