vitamin

szevasztok

már tegnap különös élmény volt, de ma megismétlődött, így publikálom...

romló közérzetem és edzés teljesítményem bizonyosan kiegyensúlyozatlan, hiányos táplálkozásom következménye gondoltam, majd vásároltam egy jó kis multivitamint.
6 tabletta és 2 kapszula a napi adag. néhány perccel a lenyelése után iszonyatosan égni kezd a fülem, megduzzadnak az újbegyeim, ma már az egész testemen leégéshez hasonló pír jelent meg. talán ezt hívják vérbőségnek. kb negyed óra a lefutása...
nincs semmilyen allergiám, gyógyszer érzékenységem...

mi is ez pontosan:
fitnesz

szerintetek szedjem tovább? :)

üdv.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Aktív terheléses időszakokban többek által támogatott az über-vitamincsoda. Közös dietetikus ismerősünknek (I) sincs ellenjavallata. Többen számoltak be némi rosszullétről a kúra elején. Én nem szedem...

KPT írta...

Szerintem ez gáz. Vitamintól rosszul lenni nem természetes dolog. Szerintem ne szedd, bár nem vagyok dietetikus. (És etikus se mindig.)

Ritchy írta...

A niaciamid volt a ludas. Ez a niacin egy gyengített változata. Rákereshetsz mindkettőre. A niacinnak erős méregtelenítő hatása van. Mi is ettünk alkalomadtán egy-egy szem niacint, és hasonló bőrpírt, testhőemelkedést tapasztaltunk. Ettől nem lesz semmi problémád, bár talán kicsit ijesztő amíg hozzá nem szokik a szervezet.

Ricsi