edzés

örömmel jelentem, jubilálunk...
második alkalommal írok az edzésmunkámról, amire ugye a blog hivatott

mivel most legalább két napra elválok a súlytól, és a snatch terén külső segítségre van szükségem, arra gondoltam komolyabban kell venni ezt a napot. ősellenségem a TGU volt első ötlet (nem komfortos még 24kg-val), de aztán a térdem miatt erről és a CleanandFrontSquat-ról egyaránt lemondtam. alapgyakorlatokkal operálok (mert ennyit tudok), maradt tehát a CleanandPress és a Swing.

az este tehát a következőként alakult:

CP 5/5
Swing (kétkezes) 20
CP 5/5
Swing (kétkezes) 20
CP 5/5
Snatch 5/5
CP 5/5 *
Swing (kétkezes) 20
CP 5/5
Swing (kétkezes) 20 *
CP 5/5

végigment 12 perc alatt, *-gal jelölt pontokon letettem a bellt kb. 20 sec-re
laza mozgással töltöttem 5 percet, majd (ugyanaz):

CP 5/5
Swing (kétkezes) 20
CP 5/5 *
Swing (kétkezes) 20
CP 5/5
Snatch 5/5 **
CP 5/5
Swing (kétkezes) 20 *
CP 5/5
Swing (kétkezes) 20 *
CP 5/5

valamivel kevesebb mint 17 perc lett, *-gal jelölt pontokon 30 sec. pihi, **-nál a pulzusom felszaladt vagy 200-ig, innentől kimondottan nehezen ment :)
(mindkét körben Snatch előtt törlés...)

a végén még szaladgáltam körbe a lakásban 5 percet, mielőtt le tudtam feküdni (hasra ugye), ezalatt kiolvasztottam egy csirkemellet a bal vállamon (nem találtam mást a fagyasztóban... térdre a mexikói zöldség a legjobb, de a vállra most ez is bejött...)

ez összesen 160 kétkezes Swing, 60/60 CP és 10/10 Snatch (34 perc alatt)
a sorrendhez Brett Jones adta a mintát, az elején vázolt feltételekkel... és eléggé jólesett
(ja és a súly 24kg)

az éjszakai izzadást azért még nem kell a határterhelés utáni helyreállításra fogni :)

üdv.

2 megjegyzés:

KPT írta...

Nekem ez nagyon keménynek tűnik. Megpróbálom memorizálni, és irány a kert!

babzsak írta...

nézd meg ezt:
http://bazsika.wordpress.com/
(van tippem ki ő, de imin keresztül szűkíthető a kör)

neked mi a kemény napod? (ha van olyan?)