tegnapi

mivel a tegnap délutánt eljátszottam, anyuval bevásárlás, mozi stb. az edzéshez már későn értem haza (legalább lehűlt a levegő), így a Steve Freides féle snatch teszt felkészülés első lépcsőjét lezáró mennyiséget csináltam meg.
7/7, 5*5/5 snatch 24 kg. 3 perces pihenőkkel, levezetésnek néhány press (10/10), gyűrű...
a második lépcső végéig is eljutottam már, de a technikám messze nem tökéletes még. legalább most nem lyukadt ki a tenyerem, mint általában (nem is volt annyi a mennyiség). kipróbáltad a kesztyűt KPT?

ráadásul kikészít ez a meleg, egyszer le kellett tennem a súlyt menet közben, hogy törülközzem... nem kaptam tegnap magnéziát, esetleg egy sziklamászónak nem jut eszébe, honnan szerezzek be? (olyan formában, ami nem teríti be aztán a lakást vastagon) igen, egyszerűen lusta vagyok utánajárni...

a heti felépítés a következő lenne: kedd, csütörtök felkészülés a snatch tesztre; szombat, vasárnap Brett Jones féle móka (Rita, RKC). most közbeszól a fehérvári tábor, ráadásul a térdem amióta guggoltam párat nem örül - kencefice, napközbeni is térdvédő, stb...

még egy sztori: megkértem anyut, vegyen nekem egy 240-es övet a székelyben, ahol csak eladtak neki egy 280-ast, mondván az a méret a 16 éveseké (?). persze rábólintottam a telefonban én is amikor azt mondták a 4-es címke a 280-ast jelöli, de nem. megbékéltem vele, ma felkötöm...

üdv.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Reklám ide vagy oda: a Mountexben biztosan lehet kapni többfélét is. Én ott szoktam venni. Van por, kocka, sőt kencefice is. Durva anyag. Bekened a zselével a kezed, vársz 5 percet, majd aznap már le nem jön a tenyeredről. Utána talán egy mosogatás javasolt... többszörös haszon!

KPT írta...

No kesztyű, no bőr a tenyéren. No crying...:-)