kis szines

de nem ám csak bele a vakvilágba, több szálon kötve a bloghoz:

J tegnap megnézte ezt az A1 helyet (köszi Tancy), rutinos lányként mosolygott sokat, és valami hosszú bot rázogatására megkérdezte: nem lehetne ezt egyszerűbben valami súlyzóval?

lehet, hogy tényleg megyünk júl. 5.-én, és még tetszeni is fog neki?

mindenesetre a héten J unokatestvére vett egy súlyt, és bejelentkezett ETK-ra, olyan jókat hallott a kettlebellről J-től. furcsa, nekem soha még nem mondta, hogy érdekli... (egyikük sem)

irány fehérvár, két nap off
üdv.

3 megjegyzés:

KPT írta...

Mi a fityfene ez a rúd? Vkitől már hallottam, h állítólag piszkosul jó, homok van benne, és nagyon erősít. Sajnos leragadtam a rázogatásnál.:-)

babzsak írta...

robi bácsi mesélt róla múltkor, ezen kívül csak fanyalgást hallottam... különben is, mit nem tudsz megoldani a bogyóval?
(a rázogatást nem értem, ez valami moderálandó dolog?)

babzsak írta...

csak ezt találtam:
http://www.xco.hu/flexibar/
nos, nem 100%-ban értem a metodikát, a heti 3*15 perc általában gyanús (nem azt írja hogy ennyi idő alatt meghalsz a terheléstől...)
szerintem J ilyet kapott, a tapasztalatairól meg kérdezd bátran...