rontás

van rajtam... miközben sorra érkeznek a hírek szuper eredményekről (lásd később), én a magam részéről annak örülök, ha már nem kell támaszkodnom amikor megpróbálok felállni - ez szombat reggel sikerült először... :)

14.én, hétfőn még megpróbáltam átmozgatni a tagjaim, lehet, hogy nem kellett volna (5 húzódzkodás/5 guggolás 16kg, x5), aztán legközelebb csütörtökre éreztem magam edzésre késznek... tévedtem:

3/3 TGU 24kg, (16kg)
5/5 OHSquat 16kg, (12kg)
5/5 C&P 24kg, (16kg)
10/10 Snatch 24kg, (16kg)
1 perc hídtartás - plank

a tervezett 5 kör helyett 3 lett, ahol a 3.ban már csökkentenem kellett a súlyokat... rögtön a török alatt dőlt rólam a víz (nem szokott), és a guggolás se ment könnyen... megszenvedtem a nyomásokkal is...
nem emlékszem mikor éreztem ennyire fárasztónak bármilyen feladatot... ez lehet az újdonság varázsa... ja, és az igazán szemét dolog, ezt nevezi a program bemelegítésnek (?!)

húzódzkodás 12kg-mal x7, azaz: 5, 5, 4, 4, 4, 3, 3, összesen 28 ismétlés
na, ez lett volna a munka rész...

pénteken rá kellett pihenni erre, szombaton meg tartottam egy privát smr okítást, így én is eltöltöttem vagy 2 órát a hengeren... erre megint járt egy pihenőnap, vasárnap :), aztán (jún. 21.) hétfő reggel erőt vettem magamon:

10 Deadlift (40) 40+32kg
5/5 FrontSquat (16) 24kg
5/5 PushPress (24) 32kg
10/10 HighPull (16) 24kg
20 lábleengedés

itt az első körben vettem vissza a kiirt súlyokból, végig is ment 5 perc alatt, pihentem két percet, megcsináltam rendesen 5 perc alatt, elcsodálkoztam, pihentem pár percet, aztán belekezdtem a 3. körbe és szétestem... a guggolás és a nyomás után is bele kellett pihennem, a végén arra gondoltam nem is folytatom... (nem vagyok a hányingerhez szokva na...)
ittam némi folyadékot erősen ráncoltam a homlokom, aztán nagy pihenőkkel csak megcsináltam az öt kört, de az órára nézve 45 percbe telt végül... szégyen...

délután aztán a munka résznek is nekimentem,
5/5 MP 16+12kg x7
mondjuk ez legalább ment... a jó hír, hogy váll, nyak és hátfájdalom nélkül...

na és akkor más tollával ékeskedve:

Ati RKC 1000 snatch

Lacee RKC 60kg TGU

ha minden nap kapok ilyen motivációs anyagot, fogok edzeni rendesen én is... tehát hajrá! :)

Nincsenek megjegyzések: