a combom azt üzeni: köszönöm!

a kivárásos taktika megint kifizetődött, mostanra számos bejegyzés (Juci ZB, TikiPOP, w2tb, Gery), képes beszámoló készült a hétvégi ceglédi tábor kapcsán, én már csak néhány személyes megjegyzéssel egészítem ki ezeket...

az egylábas guggolás és a nehéz súlyos nyomás számomra most elsődleges fontosságú, mindkét témában sikerült többet megtudnom, fejlődnöm... Péter hozta a megszokott színvonalat, Bazsika pedig nem csak olyan teljesítményre képes, mint a világon kevesen, de egy nehéz témában (+ a bending) tudott sikerélményt, biztatást, motivációt adni mindenkinek...

ha már hajlítás, meg tépés, ezek a gyakorlatok nekem nem kedvenceim igazán, a pinch grip block kézbevételekor kiderült, ez az átlag alatti marokerőmnek köszönhetően nem fog egyhamar változni... :) a törött ujjam kapcsán sokat kell még ezzel foglalkoznom, hisz mind a fogás erőssége, mind a teljes feszítés hosszabb időn át fenntartása jótékony hatással van a nyomásokra is...
(a tépés előfeltétele állítólag ugye a 32es snatch, így ezt megpróbáltam vasárnap, kihasználva, hogy mások súlyzójával, mások parkettáját veszélyeztetem... néhány sikeres ismétlést elkönyvelhetek! először és nem utoljára! - mellesleg egy darab könyvet nem téptem szét, pedig próbáltam... bezzeg a csajok - mondjuk ők nem snatchelnek (még) 32essel, tehát érvénytelenek a kísérleteik...)

amit meg tényleg nem fogok csinálni magamtól soha, az a zsonglőrködés... nem csak mert béna vagyok benne, így részemről a feldobom és leesik szintjén maradok, de úgy érzem, a súlyzó nem erre való... :P persze azt elismerem, van akinek elég jól megy...

még egy programelem említése van hátra, igen, a crosfitt edzés az... elméleti szinten viszonylag tájékozott vagyok, szimpatikus a fittségről alkotott elképzelésük, a gyakorlatok sokszínűsége... az esetlegesség az mondjuk zavar, de ezt is csak azért említem meg, hogy elmondhassam, a hazai képviselők részéről ez nem áll fenn, talán nem véletlen, hogy az RKC betűszót is a nevük mellé lehet biggyeszteni...

konkrétan: 60 másodpercben 60 guggolás, ha esetleg nem megy, a következő - pihenőnek szánt - 60 másodpercben fekvőtámaszokkal kell kipótolni a mennyiséget... tudtam, hogy ilyen tempót nem fogok bírni, tehát nem is pörgettem meg a guggolásokat az elején:

1., 50 gugi - 10 fekvő
2., 45 gugi - 15 fekvő
3., 40 gugi - 20 fekvő
4., 35 gugi - 25 fekvőt meg már nem tudtam lenyomni, HALÁL
5., 30 gugi - fekvő nélkül
6., 28 gugi - itt lefeküdtem kicsit és a guggolás minősége is vállalhatatlan lett...
7., 40 gugi - 20 lányos fekvő
8., 35 gugi - 15 lányos fekvő
9., 30 gugi - fekvő nélkül
10., 35 gugi - 25 fekvő lányosan és a végére egyesével

majd fél óra háton fekvés a felkelés esélye nélkül... mondjuk láttam pár lila (most tényleg!) arcot, nem akarom tudni, én hogy néztem ki... kár hogy a pulzusmérő óra nem volt rajtam biztos felrobbant volna, 250ig felszaladt az tuti...

tudtam persze előre, hogy bármi feladat lesz is, nagyon kemény lesz, de fél év erőedzés (és lokálisan 4 óra alvás) után ez finoman szólva sem az én műfajom... (azért is írtam ide az eredményeket, mert az ősszel ezen változtatni szándékozom!) megjegyzem volt aki végigpörgette fekvő nélkül a programot!

ha pedig valaki eljutott idáig az olvasással, annak elárulom, miért volt fantasztikus a program: a társaság miatt! persze jó volt a szervezés (mondjuk Misivel különbözik a jó időről alkotott véleményünk), meg a programok is szuperek voltak, de a hasonszőrűek társaságában töltött idő volt megfizethetetlen... remélem hamarosan összejön a 2. tábor is, ott leszek... (ha beengedtek még egyszer!)

(a terem pedig rettenetesen tetszett, ilyen játszóteret akarok(!) magamnak én is... az ergométer is cudar dolog, persze rettenetesen tehetségtelen vagyok, de ki hallott már olyat, hogy előre mozduláskor ne a csípő indítsa a mozdulatot? szóval, ha mégse veszel házat T, van ötletem hova tegyél pár tíz gurigát...)

ja, és a soproni/kanizsai srácoknak üzenem: két kilót híztam a hétvégén! ;)

pacsi.

12 megjegyzés:

Traxi írta...

Az nem Crossfit miatt van, hanem azért mert megettétek előlünk az összes pörköltet ;-)!

erdodim írta...

Köszi, mindent megbocsátok :-)

Papucs orrán Pamutbojt írta...

erkácénak hatodik percben megy el a guggolása? nekem is!
na majd jól kikísérletezem szerdánként mozsmá.

az én combom is köszöni, de csak kisebb izomlázam lett,talán mert kevesebb a súlyom.

én viszont fogytam :-( 47.2 kg.

Juci SFG írta...

Én nem mertem megmérni magam, maradjunk annyiban, hogy nem érdekelnek a számok :)

Viszont a Crossfit hízlal. Ez egy faktum. Úgyhogy kerülni fogom.

babzsak írta...

ha valakiben tüske maradt a hétvégi viselkedésem kapcsán: pl. fáj, hogy megettem a pörköltet, amit Misi elém pakolt: vigaszul közlöm, még mindig alig élek a vasárnapi móka után... :D
(guggoltam párat hétfőn azért, hisz kemény vagyok, de még ma is sírok a hengeren...)

Tiki: ehhez esetemben annak is lehet köze, hogy az 5 perces snatch teszt felkészülés nevében mostanában minden dinamikus/ballisztikus terhelést 5 percig erőltetek...

KPT írta...

Pedig ha 5 percre készülsz, akkor 6 perc max terhelésre kéne minimum képesnek lenned! Amúgy nagy dolog a 32-es snatch! (Messze is van még nekem...) Ja, haskerékben mostanában a 4x15 kényelmes terhelés, a 4x20 meg már sok. (Persze térdelésből, mert állásból egy se' megy biztonságosan.)

babzsak írta...

az elejét nem is értem ;), de a végéhez hozzáteszem Robi tegnap nem könnyen, de edzés végén megcsinálta az állva verziót... szóval kapd össze magad!

MáT írta...

Albert, ha megnyugtat, én még mindig fájok. Bár én nem hátul szotyiztam a sarokban, hanem pörgettem, mint állat :P ;-)
...és a cf tényleg hízlal :))))
Bakker nem tudom hogyan, de hétfőn rekord 77 kg voltam, ami 1.5-2kg plusz ;-) Szóval megnyugodni, mert RKC-k igazatok van ;-)

Juci SFG írta...

Méxép hogy az RKC-knak igaza van.
Az RKC csak leírva erkácé, kiejtve M.I.V. vagyis Mindig Igaza Van.

Csak amíg ezt leírtam, haccor volt igazam. Hát nem? De.

HÉT!

(Mesterem, Besenyő I.V. István után).
Nem? De.

NYÓC!

babzsak írta...

engem más szenvedése mindig jobb kedvre derít, ezért is edzősködünk, nem? :D
ja, MáT a pihenőben én is pislogtam hátra Imikére, de hazai terepen hadd szotyizzon... :D

ezt a hízás dolgot meg megbízható forrásból hallottam, de már érik egy magyarázkodó poszt, azoknak akik nem voltak ott... meg ugye pár hét és mi se fogunk már emlékezni erre a kis kirándulásra...

végül de nem utolsó sorban ez ugye egy komoly szakmai (LOL) blog, nem lehet ezt elviccelni, mint máshol... ;)

Traxi írta...

Az RKC 2 parancsolata:
1. Az RKC-nak mindig igaza van!
2. Ha nincs igaza, akkor automatikusan az 1 pont érvényesül!

:DD

MáT írta...

Állj, állj, állj!
Trax, ne előlegezd meg neki az RKC 2 címet...ahhoz előbb kéne egy 40es military press. A push press még édes kevés ;-)))

Vhogy éreztem, hogy a szotyizásnál az Imikére fogsz hivatkozni ;-)