36 kicsi indián

nemrég rejtélyes meghívót kaptunk Pétertől egy szemináriumra, ahol azonban nem ő, hanem csak egy hangfelvétel várt minket.... ja nem, ez másik történet...

szóval nagyon vártam már a buzogánypörgetős mókát, mivel arra számítottam, hogy a teljesen tropa (lásd alant) bal vállamra gyógyírt lelek... részben ez így is lett, bár az azonnali csodatétel még Ferire vár majd...
a dolog lényege, hogy egy bizonyos mozgástartományban nehéz súlyokkal való munkát egy könnyebb súllyal végzett eltérő mozgásforma jól kiegészíti, ajánlom is a kettlebell mellé mindenkinek... (második esély)
(FMS nyelven értőknek:) a kezdetben 3/3as vállmobilitásom (fájdalom miatt 0), a gyakorlatok hatására egy épp csak 2/3ra romlott (azaz mivel elmúlt a fájdalom, javult :))

természetesen a lebonyolítás szokás szerint szuper volt, de a spontán író-olvasó találkozó még növelte az esemény fényét... (aka. találkoztam pár bloggerrel, akit rendszeresen olvasok; illetve megkaptam a dorgálást a hallgatásért, részben ezért is születik ez a bejegyzés... :))

a cím másik fele pedig egy sikerélményre utal: igen, kiment a 24+12 (azaz 36) kiló, szép katonás nyomásban!
pünkösd alkalmából rendesen belekezdtem az edzésbe (lásd függelék), melynek köszönhetően 31.én az egész emberiség örülhetett egy újabb kis lépésnek...
üröm az ürömben, hogy megint, és egyre jobban fáj a bal vállam, ennek kapcsán pedig vissza kellett fognom a tempót, de itt bizony még bármi vagy akármi is lehet... például most ez az indian club lett a napi program...

ideje vállalnom a felelősséget az esőzésekért is: épp egy hónapja megvettem a kültéri kötelet, de a csodálatos időjárási viszonyoknak köszönhetően azóta csak egyszer használtuk (amikor is én betegség miatt nem mozogtam :)) emiatt a Ropeworkout DVD review is várat magára... (na meg persze legendás lustaságom...)

pacsi.

edzések május 24. - 31.

május 24. hétfő (felvezetés)
5/5 BUP 12kg x5
3x3as PPĐ&OHH létra 32kg
10 2ASwing/perc x5

május 25. kedd
délelőtt:
5/5 MP 24kg, x15
(karonként 75 ismétlés egy óra alatt)
délután:
30 Swing 24kg - 20 Swing 32kg - 10 Swing 48kg x5 oda és vissza
(600 Swing 36 perc alatt)

szerda - pihenő!

május 27. csütörtök
délelőtt:
3x3as PP&OHH létra 40kg (36 perc)
délután:
5/5 BUP 12kg
5/5 BUP 16kg, x5
5/5 BUC 24kg, x3
félpercenként:
8/8 HighPull
5/5 Clean
15/15 1Aswing 32kg
haskerék 5x10 ism.

péntek - pihenő!

május 29. szombat
délelőtt:
1/1 TGU - 15/15 1ASwing 32kg, x10
délután:
5/5 MP 24kg, x20 (80 perc)

vasárnap - pihenő!

május 31. hétfő
3/3 MP 16+12kg, x3
3/2 MP 32kg
1/1 MP 24+12kg!!!
4x3as PP&OHH létra 40 kg
(a létra volt 1 óra, az eleje meg még 24 perc)


nem mellesleg minden nap SMR, edzések előtt-után, pihenő napon akár GTG jelleggel is... és ha már van apró betűs rész, itt közlöm azt is, hogy a jitsu edzéseket augusztusig felfüggesztettem... nagyon szeretnék menni, de a vezetőedzőm (aki én vagyok szintén) sajnos a level2 miatt eltiltott...

2 megjegyzés:

KPT írta...

Grat a 36-hoz! Komoly teljesítmény, élőszóban vhogy elsiklott a fülem mellett.

babzsak írta...

élőszóban én pedig elfelejtettem egyáltalán feltenni a kérdést, hogyan is haskerekezel mostanság? számokban, csak hogy tartani tudjam a tempót...