rontás 2

még tart, bár alakul...

kedden extra pihenőt tartottam (ez az egyik speciális képességem, bármely programba tudok az előírtnál/szükségesnél nagyobb szüneteket iktatni :D), így a csoporttal mozogtam valamennyit:

12 guggolás @16 - 15 fekvő x3
12/12 fűrész @16 - 8/8 C&P @16 x3
némi hernyó

20 2ASwing/perc x10, 32kg

(hatalmas pacsi annak, akinek a fentiekről beugrott David Whitley neve!)

szerdán haladtam tovább az új anyaggal:

10/10 swing (24), 32kg
10 zárt! squat (24), 24kg
10/10 vikingPP (16), 24kg
8 crush curl (16), 16kg
5/5 windmill (16), 24kg
x5

nevezzük ezt ezentúl az edzés első felének, mert bár most lényegesen jobban bírtam erővel és tüdővel, így is eltartott legalább 35 percig... az én ízlésem szerint ez bemelegítésnek kicsit sok :)
szóval találkoztam néhány új kihívással - ilyen volt a crush curl, nem is léptem feljebb a 16osról, így is kicsúszott a kezemből a 3. körben (ha a lakás tulajdonosa olvassa ezeket a sorokat: nem tettem kárt semmiben! :))
a zárt térdekkel guggolást sem próbáltam még súlyzóval: egyrészt könnyebb egyensúlyozni mint üres kézzel, azonban nem véletlenül guggolunk egyébként úgy ahogy, a derekat lényegesen nehezebb így egyenesen tartani (ezt onnan tudom, hogy nekem sem sikerült végig... érzem is...)

tehát megvolt a felvezetés a pistol gyakorláshoz:

1/1 pistol negatív x5, 40cm magasra
1/1 pistol pozitív x5, 40cm magasra
1/1 pistol negatív x5, 20cm magasra
1/1 pistol pozitív x5, 20cm magasra
1/1 pistol negatív x5, 20cm magasra
1/1 pistol pozitív x5, 20cm magasra
1/1 pistol x5, 20cm magasra

(volt tehát kezdetben egy lábon le, két lábon fel gyakorlás, aztán ennek fordítottja...)
zárójelen kívül megjegyzem, elégedett vagyok a haladással!

volt még némi tabata guggolás a feladatlapon, de azt khm, nem vettem észre... :)

Geoff Neupert új könyve kapcsán egy vidám interjú: nutdog (hosszan és angol nyelven, de nyomokban igen szórakoztató)

Traxi - MáT párosnak meg üzenem, hogy figyelek ám, és (csak az alkalomra lesek, mikor űzhetek belőlük tréfát) üdvözlöm kettlebelles továbbhaladásukat!

pacsi.

ui.: minden napra JUt smr és indian cLub gyakorlás IS. ;)

6 megjegyzés:

KPT írta...

az S már túlzás, vagy csak én értettem félre...

babzsak írta...

mi már csak ilyen jóban vagyunk, érted!

Traxi írta...

Részemről biztos hogy elkezdem, a tábor óta egyre jobban bizdergálja a fantáziám! A változatosság meg nem árt!
Egyenlőre az a fránya kézfájdalom hátráltat!

babzsak írta...

Traxi: tök jó dolgokat csináltok, az RKC-ból "csak" azt a szemléletet érdemes átvennetek, miszerint a minőség előbbre való a mennyiségnél, vagy rövidebb idő alatti végrehajtásnál stb. (meg persze el lehet tanulni a kettlebell technikákat is, mert jó kis eszköz az...)

MáT írta...

behódolunk mi is vazz, nincs mese ;-)

babzsak írta...

na most már tényleg szentelek ennek egy bejegyzést (mindjárt = két-három hét), miszerint az RKC nem egy súlyzó, hanem kortárs edzéselmélet, szemlélet... (meg ugye részben vallás ;))
szóval csak többek lehettek vele, behódolni sajnos nem tudtok ;)
mi pedig a csoportban ismerkedünk a MetCon fogalmával... :D