25.

csütörtök:

10 burpee
10/10 kitörés 24kg
5/5 thruster 24kg
8 húzódzkodás
10 haskerék (térdről)
x5

a délutáni csoport edzése alatt csinálgattam a köröket, így az előírtnál nagyobb pihenőket tartottam a körök között, de az utolsó adagba így is bele kellett pihennem minden gyakorlat előtt...
(a kezdő burpee elég jól elveszi az erőt... szemét dolog így, jó szívvel ajánlom! ;))

20/20 snatch 16kg
30/30 snatch 16kg

lett volna még rengeteg szakítás a 24 essel, de a derekam és a heti egyéb terveim miatt ezt csúnyán lecsökkentettem...

pénteken csak a móka-kacagás, na meg IC és SMR

szombaton pedig a level1 felkészítés nevében: grad wo classic

előtte csináltam egy 5 perces snatch tesztet, 87 ismétlés lett - de elég öreganyósan ment végig (nem szakadt fel a tenyerem, és bele sem haltam a végén...) tanulság a bejegyzés végén...

29 kör alatt sétáltam le a 90 métert (6x15ös "pályán") vagyis 14 és fél percbe telt, ebből azonban 3x fél percet pihentem... elég hosszúakat lépek, volt némi előnyöm a többiekhez képest :)

ami viszont szomorú, hogy úgy érzem nem tudok jól teljesítményt leadni, pedig ez egy olyan nap volt, amikor a bemelegítésnél megvolt a 32es nyomásból a 3 ismétlés... aztán mégis 3 másodperces snatch-eket tudok csak kitolni magamból... innen szép nyerni!

pacsi.

2 megjegyzés:

KPT írta...

Nem értem a teljesítmény-leadós megjegyzést. Mechanikus a felfogásom, ugye. Egy keréknél vagy erőáttételi valaminél érthető, de itt... Szóval: érzel még magadban erőt, de nem tudod felszabadítani? Vagy többre kéne képesnek lenned, de nem vagy? (Most a túledzettség témát inkább nem pengetem.)

babzsak írta...

az előbbi...
egyébként meg gondold úgy, hogy a teljesítmény az idő alatt elvégzett munka, tehát én szeretném rövidebb idő alatt kiadni magamból, amit tudok...
pl. nem "gond" a 100 snatch, csak nem 3 perc alatt jön össze, ez a baj :D