életjel

nos, sikerült egy hétig fetrengenem ebben a jól ismert felső légúti nyavalyában... persze munkahelyen és edzőteremben egyaránt helytállva (vállveregetés...)

így egy hét teljesen kimaradt...
7. én hétfőn dobáltam a súlyzót, majd legközelebb 15.én kedden álltam be Imihez jitsuzni szolidan... elég gyengécske voltam, de túléltem... (ezzel a nappal megkezdődött a téli szünet a teremben - vagyis legközelebb edzést januárban tartok...) kellett egy kis pihenő, majd csütörtökön megint jitsu, és ma végre:

dec. 18. péntek
a "közepes" terhelés napja:

1-4 C&P - fűrész létra 24kg x5 (25 perc)
10 Snatch/perc 24kg x6 (6 perc 30/30 ism.)

itthon, kellemes melegben, végre nem 14 fokban a súlyhoz fagyva... (bár így meg izzadtam :))
gyorsan lement az egész, bár kicsit több snatch-cset terveztem, de ennyit bírt biztosan a tenyerem... (végül is épp ma áztattam ki...)
a létrákat 3ig gondoltam, de bőven bennem volt a 4 és mivel hétvégére végül súlyzó nélkül :( utazunk az őrségbe, legközelebb mozgás hétfőn várható...

pacsi

1 megjegyzés:

KPT írta...

Na, örülök, h megvagy még! Hogy néz ki a programod a két ünnep között?