49. hét /2

dec. 3. csütörtök
szabadfogású (fejesugrás) birkózás - Jenővel

áprilisig heti egyszer birkózás lesz bjj edzésen, a submission grappling felkészülés nevében...
nagyon jó, mindenki jöjjenek!

aztán a már emlegetett vendégszereplő hatására próbaképp nyomtam 2-2 push press-t a 32essel az esti csoportban (könnyedén ment, de ilyet se tettem még valamiért...)

dec. 4. péntek
a "nagy" terhelés napja:

1-3 C&P - fűrész létra 24kg x5
50 Swing/1'15" 24kg x3, +30 (5 perc 180 ism.)

a szombati edzést szépen ellógtam... nem akartam egész napra egyedül hagyni a nyulat...
(aztán hazafelé a kerti kellékek feliratot simán kettlebellnek olvastam... :))

vasárnap a kutyaiskolát és a két órás hajógyári szigeti rohangálást leszámítva pihenés volt...
illetve elolvastam Kenneth Jay - Viking Warrior könyvét... nagy dolgoknak nézünk elébe...

pacsi!

1 megjegyzés:

KPT írta...

Basszus, 1x össze is futhatnánk már, teljesen begyöpösödök itt munka-család soxögben...