december 22.

az év leghidegebb hétvégéjét Őriszentpéteren töltöttük egy érkezésünkig fűtetlen házban... jó móka volt, bár a kutyusok vízéről reggelente le kellet törni a jeget... második napra szerencsére megérkezett Inka Pál is (mindenki nagy barátja) és ettől kezdve már nem is fáztunk...

hétfőn elég későn és elgyötörten értünk haza, így aznapra már a mozgás elmaradt...

dec. 22. kedd

1-5 C&P - fűrész létra 24kg x5
25/25 1ASwing 24kg x2

dél körül nekilendültem az 5x5ös létrának, egy órát engedélyezve a végrehajtásra... így kis matek után 2'24"enként kezdtem bele a fokokba, a pihenőidők 2'00" és 1'15" között alakultak... szépen gond nélkül ment végig, ezzel elégedett vagyok, még az intenzitást kell fokozni kicsit (rövidebb idő alatt letekerni)...

délután kis ünnepi bevásárlással hangulatba hoztam magam az esti jitsuhoz, tehát

bjj, Imivel - mount position

jól regenerálódtam a második edzésre, de nem gondolom, hogy ezt a ritmust kéne rendszeressé tenni... későn értem haza, keveset is aludtam, most érzem, hogy azért tegnap volt valami...

mindenki élvezte a hétvégét:

2 megjegyzés:

edodim írta...

5x5-ös létra? Széééép :-)

babzsak írta...

köszi, :D itt volt már az ideje!