szeptember 30.- október 2.

az egész hetet pihenésre szánva, szerdán sem ugráltam sokat, az elmúlt hónap edzésmunkájában bízva, némi felvezetés után megpróbálkoztam a 32 kilós katonai nyomással, ám ahogy eddig, most sem sikerült... :(

elmaradt volna a várt fejlődés?

visszatekintve az elvégzett edzés, táplálkozás és pihenés hármasra, természetesen nem volt 100%-os egyik aspektus sem, de megtettem amit lehetett, sőt... valami mégsem stimmel...
a jó hír, hogy ettől a hónaptól tovább javultak a lehetőségeim minderre

csütörtökön bjj, alapok ismétlése, küzdelmek nélkül...
mivel a következő héttől erő-állóképességi mutatóimon dolgozom, melynek fontos része lesz a VO2max (16kg), beszálltam a haladó csoport "véletlenül" épp aktuális tesztjébe... eredményem 32,5
(kissé szabálytalan felmérés volt ez, a kivitelezés egyszerűsítése miatt az ismétlések rendre 6, 5, 4, 3 másodpercenként következtek, így némileg alacsonyabb - de folyamatosan emelkedő - intenzitással tudtunk dolgozni...)

tovább rágtam magam, mi lehetett a gond az edzéseimmel, majd hirtelen a pénteki pihenőnapomon nyomtam párat, de az alkalommal 28 kilóval... az eredmény új PR: 2 ism. balra / 3 ism. jobbra!
nem jelenti ez azt, hogy mégis hibátlan volt minden, de az augusztus 4.-i felmérés 1/1 ismétléséhez képest jelentős előrelépést könyvelhetek el... (csak épp arra számítottam, hogy nagyobbat fogok lépni előre...)

pacsi!

5 megjegyzés:

erdodim írta...

Lehet, hogy kicsit többet kellene pihenni? Nem tudom, kérdezem.

És mondd már meg légyszi (off lesz), hogy hogyan kell oldalra a szöveg mellé a képeket betenni, mert nem jövök rá. Ahol az RKC logo is van.

Horasz írta...

Snatch teszt volt és én kihagytam? sirok...na jó persze csak titokban, mert valszeg meghaltam volna...:D

babzsak írta...

Misi:
24 óránként eltérő terheléseket adagolni szerintem belefér... (persze nem akármeddig...)

az alvás lehetne több, de örülök, hogy ennyire jól nevelt a kutya egyáltalán...

OFF: eltérő blogmotort használsz, nem vagyok benne biztos, hogy segítenék ha elmondanám, itt hogy kell, de ha gondolod összeszedem magam...

Attila:
be fogod pótolni...

erdodim írta...

Hú, tényleg Albert, ezt nem is néztem :-) Akkor próbálkozok másnál :-D

Névtelen írta...

Ha a 28-ba megy 2-3 ismétlés, akkor nem hiányozhat sok a 32 kinyomásába, mert szerintem az erő megvan. Lehet valami kis apróság hiányzik a sikerhez, amit Te belülről nem érzékelsz pontosan. Misi RKC a jó szemével lehet összetenné a dolgot :-)Nekem is ő látta meg a hiányzó mozaikot.