október 5. hétfő

Vo2 max 15/15, 16kg, 8 ism./kör
10 kör (5 perc)
7 perc szünet
20 kör (10 perc)

már az elején feltűnt, hogy nagyon tapad a súlyzó a tenyeremhez, aztán inkább le is tettem, és elszaladtam a sarokra hintőporért (ez a pihenő), szerintem nem néztek rám furcsán az utcán...

ez jó volt!

kedden már dugult el az orrom, bjj-re még beálltam, de a technikázásról már kijöttem, estére be is lázasodtam... így lett az elmúlt hét kényszerpihenő... mostanra kezdek helyrejönni, benézek ma a terembe, de nem ígérek semmit!

pacsi

2 megjegyzés:

KPT írta...

Sztem egy churchilli ígéret belefért volna...

babzsak írta...

mivel minden nap bent vagyok az edzőteremben és fakasztom a vért, verejtéket meg a könnyeket - és aktuálisan mindhármat szó szerint :( -, most a saját edzésemre gondoltam... ami végül nem jött össze...

más, ez mekkora már:
http://www.cagepotato.com/yeah-theres-mma-board-game

uff