az eltelt egy hét

mint sejthető, a hallgatás oka ez alkalommal is az edzésalkalmak ritkasága, de nem ám a szneccsek meg a bibis tenyerem vette el a kedven, na nem... (valójában sőt!)

amióta összebútoroztunk a Gracie Barra csoporttal, részt veszek az edzéseiken, ahogy közülük is számosan az enyémen... benne van ebben az is, hogy szeretném tudni milyen a terhelés, amit kapnak, de főként érdekel és tetszik a sport... (sok újat nem mondtam...)

a bjj fontos része a versenyzés, bár más szellemben neveltek (ez az aikido ügy), nem zárkózom el ez elől sem... két hete részt vettem a IV. Földharcversenyen, most hétvégén pedig a Gracie Barra háziversenyén...

ennek megfelelően csütörtökön még bjj edzésen voltam, de egyébként pihi, majd hétvégén a verseny, ahol bár végre pontokat szereztem és irányítottam a meccs elejét, végül szerencsétlen módon lekopogtattak... (ezt megszoktam mondjuk :)) szerencsétlen az ügy, mert bár kopogtam volna, a másik kezem rossz pozíciója miatt nem tudtam, így rendesen megreccsent a bal könyököm...

most emiatt van pihenés, de legalább már mozog :) (kineziótép pl. valaki?)

ha sikerül felteszek még egy videót, hogy lássátok, érdemes benézni azért ide...



a vérnyúl mostanság már vadászebbé képzi magát, ma sikerült reggel felvennem, ahogy épp lecsap (rám), pacsi

7 megjegyzés:

Judit írta...

Jó kutya! :D

Unknown írta...

Kicsit gyógyul, aztán egy-két szneccs helyre teszi :-)

babzsak írta...

jómagam a TGU-ban bízom nagyon :)

Unknown írta...

Ábel vérnyúl szenzációs! :)
És akkor most te finoman célozgatsz...?
A TGUban bízzál csak, az jó lesz, de még fűszerezd meg deadlifttel szerintem. :)
Üdv, FeRKC

Papucs orrán Pamutbojt írta...

kinek mi...
fotót a beteg könnyekről bitte..vagyis könyöket szerettem volna írnya :-)

KPT írta...

Höhöhöhö, ezek a vékony lábak, hát ez egy agár! Aranyos nagyon, és veszélyesnek is tűnik... :-) Ma kezdem a saját rehab programomat. (No alkohol, no drogok, stb.)

babzsak írta...

Tiki:
Fő csekkolta a könyököm, pár perc nyomkodástól is jobban érzi magát, botozni kéne az alkart...
képet tennék fel szívesen, de külsérelmi nyom szerencsére nincs...

KPT:
nem is értettem miről beszélsz, de aztán beugrott, hogy szétkaptak téged is :)
a nyúl meg kamaszodik...

uff