weekend 50

vége az unalmas és semmitmondó bejegyzés címeknek!
szabadság, egyenlőség, azonos címek! (legalábbis idén már nem töröm magam...)

nos, kettlebell:

még dec. 20. szombaton
rehabilitáltam magam egy kis swinggel:
40/40 1ASwing x5 16kg
nem reagált túl jól a szervezetem (és én sem)

dec. 24. szerda
felvezető edzés:
40/40 Snatch 16 kg
10/10, 17/17, 15/15 Snatch 24 kg

dec. 25. csüt.
felvétel:
29/33 Snatch 24 kg, a szépséghiba, hogy 29-nél elejtettem a súlyt...

azonban napról napra javul a teljesítmény, nőnek a számok... nem vagyok elégedetlen...
(bájos segítségem alkalomadtán kellőképp a lelkemre beszél, és ez furcsamód még segít is!)

lassan elutazunk, így idén több bejegyzésre már nem számítok (ezt is csak örökké elégedetlen KPT kedvéért), azt pedig ki tudja, mit hoz a jövő... így további kellemes ünnepeket mindenkinek...

pacsi

2 megjegyzés:

Marinov Iván írta...

"örökké elégedetlen KPT" - lol

Jo utazast, bar nem tudom hova utaztok :)
es BUEK ha addig nem kommunikalunk!

KPT írta...

:-) Mindenesetre most egy időre elégedettség töltött el, Mr. Babzsáknak is van oka rá, tán majd közli...Szintén BUÉK, a tegnapiakat kösz, jövőre több motivációval ismétlünk, és akkor Ivánt és Tanczyt is elvárjuk! (lógósok...:-))